کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصوبه جدید دانشگاه آزاد درباره موظفی اساتید

26 شهريور 1394 ساعت 13:33

اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد می توانند نیمی از موظفی خود را در مراکز تحقیقاتی دانشگاه بگذرانند.


یکصد و سی امین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد. در این جلسه گزارش کمیسیون های تخصصی هیات رئیسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش کمیسیون شماره ۱ هیات رئیسه توسط معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه و مقرر شد شیوه نامه جدید استخدام اعضای هیات علمی با اصلاحاتی نظیر درج مدت زمانی حداکثر ۱۴۵ روز و اضافه نمودن تبصره ای جهت اعمال ضریب معدل رشته های علوم انسانی و علوم پایه و مهندسی بر اساس مقررات پژوهش محورو استعدادهای درخشان ابلاغ شود.

همچنین مقرر شد شیوه نامه همکاری اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها و موسسات دولتی و غیر دولتی با اصلاحات مدنظر در جلسه و کسب نظر شورای مرآت اجرا می شود.

شیوه نامه همکاری اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها و موسسات دولتی و غیر دولتی به عنوان اعضای هیات علمی نیمه وقت در واحدهای دانشگاهی با اصلاحات مدنظر در جلسه و کسب نظر شورای مرآت، اصلاح، نهایی و ابلاغ می شود.

در این جلسه موضوع مراکز تحقیقاتی دانشگاه مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد برای این مراکز تحقیقاتی که دارای موافقت اصولی با تشکیلات حداقلی و نیروی موجود هستند محلی ایجاد شود و اعضای هیات علمی نیمی از موظفی خود را در این مراکز بگذرانند و پس از اخذ موافقت قطعی تشکیلات نهایی تهیه شود.

در این جلسه مصوب شد برای برگزاری دوره آموزش های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت و دوره های آموزشی توانمند سازی کارکنان از زیر ساخت های موجود در واحد الکترونیکی استفاده شود و تفاهم نامه همکاری در این زمینه منعقد شود.

همچنین گزارشی توسط دکتر کاردار در خصوص آمار مقایسه ای ثبت نام در مقاطع مختلف ارائه و مقرر شد در تنظیم بودجه سال ۱۳۹۵ این اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد.

گزارش اجلاس ۷۰ شورای مرکزی دانشگاه توسط دکتر رهنما ارائه و مقرر شد حداکثر تا پایان آبان ماه دستورالعمل های مربوط قابل طرح در کمیسیون های تخصصی ارائه شود.

لازم به ذکر است موضوع اعضای پیشنهادی هیات امنای شهرک های علم و فناوری دانشگاه مطرح و با اصلاحات مربوط از جمله ترکیب اعضا ثابت و موقت به صورت مدعو موافقت شد.


کد مطلب: 33090

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/33090/مصوبه-جدید-دانشگاه-آزاد-درباره-موظفی-اساتید

میگنا
  https://www.migna.ir