کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفدهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق ایران برگزار شد

15 مهر 1394 ساعت 15:49

دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری تاز‌ های قلب و عروق، به جزئیات برگزاری این کنگره پرداخت که بیش از سه هزار شرکت کننده از جامعه پزشکی قلب و عروق در آن حضور داشتند.


به گزارش آنا، مژده مزیدی عنوان کرد: کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق که به همت انجمن آترواسکلروز ایران برگزار شد افتخار میزبانی سه هزار شرکت کننده جامعه پزشکی قلب و عروق کشور، متخصصین قلب و عروق، فوق تخصص قلب، فلوشیپ اینترونشنال، بیهوشی قلب، جراحان قلب، فوق تخصص اکوکاردیوگرافی و متخصصین الکتروفیزیولوژی، رزیدنت‌ها و فلوشیپ‌های قلب و عروق و پرستاران ویژه قلب را در مرکز همایش‌های بین الملی رازی داشته است.

وی افزود: هفدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق همزمان با بزرگداشت و یادواره بنیانگذار قلب نوین ایران، پروفسور رشید معصومی، با حضور ریاست کنگره و دبیر علمی کنگره، و با حضور اساتید برجسته قلب و عروق داخلی و اساتید برجسته قلب و عروق خارجی و مقامات کشوری و لشکری در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین الملی رازی برگزار شد. در این مراسم به پیشکسوتان قلب و عروق کشور تندیس هفدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق به رسم یادبود اهدا شد. ضمنا در این مراسم جهت سخنرانان و میهمانان خارجی زبان، ترجمه هم زمان انجام پذیرفت.

مزیدی یادآور شد: امسال بر اساس استانداردهای پیشرفته جهانی و تلاش گسترده مجموعه فنی انجمن آتروسکلروز ایران و شرکت‌های مهندسی و مهندسی پزشکی همکاران انجمن، شرکت کنندگان در کنگره قادر خواهند بود در ابتدای ورود به محل همایش از طریق فضای مجازی و با تکنولوژی وایرلس (Wi Fi)، تمامی برنامه‌های علمی شامل سخنرانی‌ها، میزگرد‌ها، پانل‌های علمی و گفتگوهای تخصصی در رشته قلب و عروق، و پرستاری پیشرفته قلب و عروق را روی دستگاه گوشی‌های هوشمند خویش دانلود کنند.

امروزه با استفاده از این تکنولوژی دسترسی سریع و مطمئن به برنامه‌های علمی کنگره و تغییرات احتمالی برنامه سخنرانی‌های علمی با فضای بسیار کمتر نوشتاری عناوین مورد نظر، مقدور خواهد بود.

دبیر اجرایی هفدهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق گفت: همچنین در هفدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق، از فناوری (Audio Respons System) آمار گیری الکترونیکی نیز استفاده شد که شرکت کنندگان در جلسات ویژه و مورد نظر و سالن گاید لاین‌ها قادر خواهند بود در حین اجرای سخنرانی‌ها، نقطه نظرات خویش را به صورت گزینه انتخابی و از طریق سیستم ریموت کنترل به جایگاه برنامه ریزی آماری سالن انتقال داده و در زمان هر معرفی، آمار مربوط به صورت زنده در سالن علمی در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

وی گفت: این کنگره دارای ۲۰ امتیاز بازآموزی جهت متخصصان قلب و عروق و ۱۰ امتیاز بازآموزی جهت پرستاران ویژه قلب بود. مزیدی افزود: تبادل اطلاعات پزشکی روز دنیا با حضور سخنرانان داخلی و خارجی در زمینه درمان و تحقیقات پزشکی در زمینه قلب و عروق و تاکید برپیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی از اهداف اصلی این کنگره است. همچنین یکی از شاخص‌های هفدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق، ثبت نام رزیدنت‌های قلب و عروق به صورت رایگان بود.


کد مطلب: 33366

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/33366/هفدهمین-کنگره-تازه-های-قلب-عروق-ایران-برگزار

میگنا
  https://www.migna.ir