کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه بجنورد منصوب شد

10 آذر 1394 ساعت 18:49

وزیر علوم با صدور حکمی احمد محقر را به عنوان رئیس دانشگاه بجنورد منصوب کرد.


به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، محمد ‌فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی احمد محقر را به عنوان رئیس دانشگاه بجنورد منصوب کرد.

در حکم فرهادی خطاب به محقر آمده است:
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس دانشگاه بجنورد منصوب می‌‌شوید. انتظار دارد که بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان، گام‌های مؤثری در راستای اعتلای نظام آموزش عالی کشور و نقش‌‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بردارید. ضروری است در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خدای تعالی بکوشید.
محقر، سرپرست جدید دانشگاه دولتی بجنورد دارای مدرک دکترای جامعه شناسی سیاسی از دانشگاه تهران بوده و پیش از این عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی و استاد دانشگاه فردوسی مشهد بوده است.


کد مطلب: 34304

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/34304/رئیس-دانشگاه-بجنورد-منصوب

میگنا
  https://www.migna.ir