کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخورد شديد با پزشكان علاقمند به زير ميزي !

26 خرداد 1390 ساعت 7:04


به گزارش  فارس، رحمت‌اله حافظي پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر در مجموعه تامين اجتماعي پزشكي مبلغ اضافي از بابت درمان دريافت كند چنانچه قرارداي باشد با پزشك مذكور لغو قرارداد و اگر رسمي باشد به هيئت‌هاي رسيدگي تخلفات اداري معرفي و برخورد جدي با او صورت مي‌گيرد.
وي افزود: در 9 ماه گذشته سه پزشك به هيئت‌هاي رسيدگي تخلفات اداري معرفي شده و برخوردهاي اساسي با آنها صورت گرفته است.
حافظي با اشاره به ادغام وزارت كار، رفاه و تامين اجتماعي اشاره كرد و افزود: ادغام تامين اجتماعي با هر وزارتخانه‌اي براي ما فرقي نمي‌كند و جايگاه تامين اجتماعي به هيچ عنوان از مقوله مهم بيمه‌اي، درماني و اقتصادي تفكيك‌پذير نيست در اين موضوع بايد يكپارچگي و وحدت ساختار سازمان حفظ شود.
مديرعامل صندوق تامين اجتماعي با بيان اينكه 20 درصد از بيمه‌شدگان از مراكز ملكي تامين اجتماعي براي درمان برخوردار هستند، اضافه كرد: متاسفانه 80 درصد از بيمه‌شدگان تامين اجتماعي در مراكز غيرملكي با پرداخت فرانشيز تحت درمان قرار مي‌گيرند كه اين يك نوع بي‌عدالتي است و با اضافه كردن مراكز ملكي تامين اجتماعي اين مشكلات نيز رفع مي‌شود.
وي به ديون 39 ميليارد توماني بخش خصوصي در استان آذربايجان غربي اشاره و تصريح كرد: در اين سفر مصوب شد كارفرماياني كه بدهي بالايي دارند مي‌توانند بدهي خود را به صورت اقساط 36 ماهه پرداخت كنند.


کد مطلب: 3540

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/3540/برخورد-شديد-پزشكان-علاقمند-زير-ميزي

میگنا
  https://www.migna.ir