کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری ششمین همایش سلامت روان و رسانه با رویکرد کودکان وفضای مجازی

ایرنا , 19 بهمن 1394 ساعت 15:43

ششمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه با موضوع آموزش و پیشگیری اختلالات روانی کودکان و نوجوانان و نقش رسانه ها از 27 تا 28 بهمن ماه در بیمارستان روزبه برگزارمی شود.کودکان و فضای مجازی محور اصلی ششمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه است.


به گزارش مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم وآلرژی، کرسی یونسکو در آموزش سلامت که در مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی مستقر است طی سال های اخیر با هدف ارتقای آگاهی در مورد سلامت و بهبود شاخص های آن در جامعه با همکاری انجمن علمی روانپزشکان ایران، دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی، اقدام به برگزاری همایش های علمی در زمینه سلامت روان و رسانه کرده است.
با توجه به شیوع و بار اختلالات روان در جامعه، موضوع سلامت روان از اولویت های بهداشتی کشور و همچنین فعالیت های کرسی یونسکو در آموزش سلامت محسوب می شود و بحث و تبادل نظر و اطلاع رسانی در این زمینه با برجسته ساختن نقش رسانه ها، از اهداف این همایش ها است.

امسال نیز همچون سال های گذشته 'ششمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه با همکاری انجمن علمی روان پزشکان ایران، انجمن روان پزشکی کودک و نوجوان، مرکز تحقیقات روان پزشکی، انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، انجمن جامعه شناسی ایران و مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی برگزار خواهد شد.

دکتر مصطفی معین رییس کرسی یونسکو در آموزش سلامت و رییس کمیته علمی این همایش گفت: شیوع و بار اختلالات روان در کودکان و نوجوانان، اختلالات روان و انگ و باورهای نادرست و همچنین وابستگی و اعتیاد به موبایل، اینترنت و فضای مجازی در این گروه سنی، محورهای اصلی همایش امسال سلامت روان و رسانه هستند.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت کرسی یونسکو در آموزش سلامت unesco.tums.ac.ir دیدن یا با شماره تلفن 66938545 تماس بگیرند.


کد مطلب: 35679

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/35679/برگزاری-ششمین-همایش-سلامت-روان-رسانه-رویکرد-کودکان-وفضای-مجازی

میگنا
  https://www.migna.ir