کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جراحان مغز واعصاب به ریاست پروفسور سمیعی برگزار می شود

19 بهمن 1394 ساعت 19:57

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به این که بیش از 400 مقاله تاکنون به دبیرخانه پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن های جراحان مغز و اعصاب ارسال شده است، گفت: این سمپوزیوم به ریاست پروفسور مجید سمیعی برگزار می شود.


به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا دلیری افزود: با توجه به شروع ثبت نام ها برای حضور در این سمپوزیوم، استقبال بسیار خوبی انجام شده و تاکنون بیش از 400 مقاله از سوی متخصصان و کارشناسان این حوزه به دبیرخانه ارسال شده است.

دلیری افزود: امید است تا چند روز اول این سمپوزیوم حداقل 5 کارگاه آموزشی یا 5 پنل تخصصی برگزار شود. معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی خاطرنشان کرد: حضور 504 نفر از مهمانان خارجی کنگره مغز و اعصاب برای حضور در پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن های جراحان مغز و اعصاب، همچنین حضور برخی از مقامات کشورهای اروپایی و آسیایی در این رویداد قطعی شده است.

دلیری گفت: این سمپوزیوم با همکاری تمامی دانشگاه ها و مراکز علمی کشور و با حضور دانشمندان برتر داخلی و خارجی از بیش از 70 کشور دنیا برگزار می شود، تازه ترین دستاوردهای علمی دنیا در این نشست علمی بزرگ ارائه خواهد شد و محیط علمی ارزشمندی جهت آشنایی و تبادل آخرین روش های جراحی در حوزه علوم مغز و اعصاب خواهد بود.

دبیر اجرایی این کنگره بین المللی تصریح کرد: نوروسرجری، نورولوژی، گوش و حلق و بینی و سر و گردن، بیهوشی، نوروساینس (PhD)، پاتولوژی، روانپزشکی/ روانشناسی، رادیولوژی، ادیولوژی /ادیومتری، ارتوپدی (orthospine)، رادیوتراپی/ انکولوژی، چشم پزشکی (نوروافتالمولوژی)، طب فیزیکی و توانبخشی، پزشکی هسته ای، پزشکان عمومی، نورواندوکرینولوژی وجراحی ترمیمی (اعصاب محیطی) جزو گروه های هدف در برگزاری پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن های جراحان مغز و اعصاب است.
پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن های جراحان مغز و اعصاب با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به ریاست پروفسور مجید سمیعی از 29 فروردین تا 3 اردیبهشت 95 در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می شود.


کد مطلب: 35684

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/35684/پنجمین-سمپوزیوم-فدراسیون-جهانی-جراحان-مغز-واعصاب-ریاست-پروفسور-سمیعی-برگزار-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir