کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر اجرایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران:

بیست و هفتمین کنگره فیزیوتراپی ایران با شعار (حرکت برای زندگی).اردیبهشت 95

فارس migna.ir , 27 اسفند 1394 ساعت 11:37

بیست و هفتمین کنگره فیزیوتراپی ایران با شعار (حرکت برای زندگی) از 15 تا 17 اردیبهشت‌ماه 1395 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.


دبیر اجرایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران، تغییر سبک زندگی را یکی از علل افزایش بیماری های اسکلتی - عضلانی، عنوان کرد.
به گزارش میگنا؛ فیزیوتراپیست احمد مؤذن‌زاده، دبیر اجرایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: حرکت (Movement )، سمبل رشته فیزیوتراپی است به این صورت که در هر جایی از بدن انسان حرکت، دچار اختلال شود و مشکلات حرکتی ایجاد شود اولین و بهترین پاسخ به این‌گونه مشکلات، درمان‌های فیزیوتراپی است و پرچم و نماد جهانی فیزیوتراپی بحث حرکت است به همین دلیل سمبل حرکت برای زندگی را به‌عنوان شعار کنگره امسال انتخاب کردیم.

وی گفت: برای اینکه فرد بتواند زندگی سالم، مفید و مطلوبی را در سطح فعالیت اجتماعی، حرفه‌ای و خانوادگی خود تجربه کند باید در بعد حرکتی دارای توانمندی‌های لازم باشد و فیزیوتراپی، درمانی است که به نحو مطلوبی می‌تواند این توانمندی‌های حرکتی را برای فرد حفظ کرده و از بروز و ادامه مشکلات حرکتی پیشگیری کند.

دبیر اجرایی بیست و هفتمین کنگره فیزیوتراپی ایران اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد زندگی شهرنشینی و صنعتی شدن جامعه و افزایش امید به زندگی و سن افراد و همچنین روند و سیر بیماری‌ها که از بیماری‌های عفونی به سمت بیماری‌های سیستم‌های اسکلتی- عضلانی پیش می‌روند، طبیعتاً ما با بیماران بیشتری که دارای مشکلات حرکتی هستند مواجه هستیم که حقیقتاً فیزیوتراپی بهترین پاسخ برای درمان این ناراحتی‌ها و اختلالات حرکتی است و باید دانش و توانمندی‌های بالینی و علمی فیزیوتراپیست های ایرانی در این ارتباط افزایش پیدا کند.

مؤذن‌زاده عنوان کرد: انجمن فیزیوتراپی ایران با برگزاری همایش‌های علمی به دنبال این ارتقا سطح توانمندی علمی همکاران فیزیوتراپیست است و یکی از محورهای موردنظر انجمن فیزیوتراپی ایران گسترش فراگیر دانش و در واقع ارتقا سطح علمی فارغ‌التحصیلان رشته فیزیوتراپی در کشور به مقطع دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی یا DPT است که به حول و قوه الهی با توجه به اینکه اولین فارغ‌التحصیلان مقطع دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در اسفندماه امسال از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ‌التحصیل شدند و با پیگیری‌هایی که انجمن و بورد فیزیوتراپی ایران در دستور کار دارند، امیدواریم در سال 95 شاهد اجرای فراگیر مقطع دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی و ارتقا سطح علمی و حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان این رشته، جهت خدمت گذاری بهتر و بیشتر به آحاد مردم و بیماران ارجمند باشیم.

بیست و هفتمین کنگره فیزیوتراپی ایران با شعار «حرکت برای زندگی» از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ۹۵ در هتل المپیک تهران برگزار می شود.
-
سایت کنگره
conf.iran-pta.ir
-
-


کد مطلب: 36268

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/36268/بیست-هفتمین-کنگره-فیزیوتراپی-ایران-شعار-حرکت-زندگی-اردیبهشت-95

میگنا
  https://www.migna.ir