کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز ثبت نام سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی

باشگاه خبرنگاران migna.ir , 31 ارديبهشت 1395 ساعت 2:44

دبير جشنواره بین المللی خوارزمي سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت : سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی با هدف حمایت های مادی و معنوی از نخبگان جوان و طرح های پژوهشی وبا حمایت های سازمان های بین المللی آماداه دریافت طرح ها و مقالات شد.


محمد عابدی دبير جشنواره بین المللی خوارزمي سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با اشاره به زمان ثبت نام این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی افراد نخبه، فناوران و پژوهشگران جوان عرصه‌های علمی و حمایت مادی و معنوی از جوانان مستعد و ابجاد زیر ساخت های لازم جهت همکاری با سازمان های پژوهشی خارج از کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در سی‌امين جشنواره بين‌المللی خوارزمی طرح ها و پژوهش‌های بنیادی، کاربردی، ‌ توسعه‌ای و ابتکارات مورد قبول است و علاقه مندان برای شرکت در این رخداد علمی بین المللی به نشانی www.khwarizmi.ir و با مراجعه به بخش سامانه‌ جامع جشنواره بين‌المللی خوارزمی نسبت به ثبت‌نام، ارائه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام، شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعريف كنند.

دبيرخانه جشنواره بین المللی خوارزمي سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در خصوص رشته موجود در جشنواره بین المللی خوارزمی گفت: طرح‌های قابل پذيرش در 17 گروه تخصصی فناوري‌های شيميايی، مكانيك، برق و كامپيوتر، هنر، معماري و شهرسازي، كشاورزي و منابع طبيعي، علوم پايه، عمران، مهندسي صنايع و مديريت فناوري، مواد، متالورژي و انرژي‌هاي‌نو، زيست فناوري و علوم پايه پزشكي، محيط زيست، فناوري‌نانو، هوافضا، مهندسي نرم افزار و فناوری اطلاعات، مكاترونيك و صنايع دفاعي است.
عابدی تاکید کرد: وزارت علوم، صندوق حمایت از صنایع و توسعه الکترونیکی، بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران از جوانان برگزیده این جشنوراه حمایت می‌کنند.
وی یاد آور شد: آکادمی جهانی علوم، موسسه فرهنگی اکو، کمیسیون ملی یونسکو، سازمان جهانی مالکیت فکری، مجمع جهانی سازمان تحقیقات صنعتی و فناوری از سازمان های حامی این جشنواره محسوب می شوند.


کد مطلب: 37025

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/37025/آغاز-ثبت-نام-سی-امین-جشنواره-بین-المللی-خوارزمی

میگنا
  https://www.migna.ir