کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل جديد آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران معرفي شد+عكس

4 مرداد 1395 ساعت 17:34

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «فولادوند» به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران منصوب شد.


به گزارش ميگنا، در ادامه روند تغییرات در وزارت آموزش و پرورش، «عبدالرضا فولادوند» از آموزش و پرورش همدان به شهرستان های استان تهران کوچ کرد تا مدیریت اداره کل آموزش و پرورش این استان را بر عهده گیرد.

مراسم معارفه «فولادوند» امروز با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.
در اين مراسم دکتر عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:  دو نوبته بودن حدود 30 درصد از مدارس شهرستان های استان تهران و نسبت یک شانزدهم معلم به دانش آموز در این استان از دیگر مشکلاتی است که باید با عزم و همتی بلند بهبود یابد .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه 42 درصد از همکاران این استان در محل کار خود ساکن نیستند گفت : این مساله چه برای دولت و چه برای همکار محترم فرهنگی بسیار هزینه بر است و باید طرح بومی گزینی که مد نظر وزیر محترم آموزش و پرورش نیز هست در این راستا توجه ویژه ای شود . در همدان نیز «مصطفی خزاعی» به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش همدان منصوب شد.

آغاز تغییرات در آموزش و پرورش از چهارشنبه هفته گذشته بود که «علیرضا کمرئی » جایگزین «اسفندیار چهاربند» مدیرکل آموزش و پرورش تهران شد.
«چهاربند» به مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش رفت و «سلیمی جهرمی» نیز از مرکز برنامه ریزی آموزش و پرورش به جمع مشاوران وزیر پیوست.


کد مطلب: 37763

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/37763/مدیرکل-جديد-آموزش-پرورش-شهرستان-های-استان-تهران-معرفي-عكس

میگنا
  https://www.migna.ir