کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی هلال تهران

9 شهريور 1395 ساعت 17:04

مرکز آموزش علمی کاربردی هلال تهران با هدف ارائه آموزش علمی–کاربردی و پرورش نیروی انسانی متخصص و ماهر در بخش های مختلف ماموریت های جمعیت هلال احمر در مهرماه سال تحصیلی 96-95 دانشجو می پذیرد.


به گزارش ميگنا، جذب دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از بین داوطلبان علاقه مند واجد شرایط صورت می پذیرد. این مرکز در حال حاضر با همکاری مدرسین مجرب، تجهیزات و امکانات در سطح عالی و قرار گیری در مرکز شهر از بین علاقه مندان جهت تحصیل در رشته های ذیل دانشجو می پذیرد.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88980714 و یا به سایت www.sangish.org مراجعه کنند.
زمان ثبت نام کاردانی در این موسسه از 7 الی13شهریورماه و ثبت نام کارشناسی ناپیوسته از نیمه دوم شهریور در مقاطع و رشته‌های "کاردانی حرفه ای امداد سوانح"، "کاردانی حرفه ای سلامت دارویاری"، "کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح"، "کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات"، "کارشناسی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی"، انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای مترجمی زبان خبر انگلیسی، کارشناسی حرفه ای فیزیوتراپی و طب ورزش به عنوان رشته‌های جدید برای اولین بار در این موسسه پس از تایید دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت شده در دفترچه راهنمای پذیرش کارشناسی نظام آموزش مهارتی سال تحصیلی96-95 پذیرش دانشجو خواهند داشت.

ايسنا


کد مطلب: 38194

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/38194/پذیرش-بدون-آزمون-دانشجو-مرکز-علمی-کاربردی-هلال-تهران

میگنا
  https://www.migna.ir