کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

4th National Conference of Training and Human Capital Development

«تندیس سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه» به وزارت بهداشت اعطا شد

10 بهمن 1395 ساعت 20:02

«تندیس سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه» در چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اعطا شد.


میگنا: چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی به همراه مراسم تقدیر جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی توسط انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی با همکاری مراکز دانشگاهی، صنعتی و اداری کشور امروز با حضور چهره های علمی کشور در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار شد.

در این کنفرانس ملی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت موفق به دریافت «تندیس سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه» شد.
متن کامل این تقدیرنامه به شرح است:
معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور

بدون شک ارتقاء هم اندیشی و همفکری صاحب نظران، مراکز علمی و تحقیقاتی و دستگاه های اجرایی به یافتن راهبردها و ساز و کارهای لازم برای ایجاد و گسترش تعاملات و مبادلات علمی و تجربیات تخصصی، کمک شایانی جهت تقویت بنیه پژوهشی و ارتقای همکاری های علمی واجرایی می نماید چراکه هر فعالیت نظام مند در گرو تلاش خردمندانه و تعامل بهینه اساتید و مدیران است.
اکنون در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین گردیده است، ایران عزیز دیگر بار شاهد گردهمایی اندیشه های بالنده و تابناک عرصه آموزش و منابع انسانی بوده تا در فضای پر شتاب دانش جهانی زمینه را برای شکوفایی ظرفیت های ملی فراهم سازد.
بدین وسیله ضمن پاسداشت اهتمام ارزنده جنابعالی در جهت ترویج و تحکیم فرهنگ یادگیری و توسعه سرمایه انسانی و برگزاری هرچه با شکوه تر چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی، توفیق و تعالی روز افزون حضرتعالی را از درگاه ایزد منان در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت داریم.
رییس چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی


-

-


کد مطلب: 39892

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/39892/تندیس-سه-ستاره-جایزه-ملی-تعالی-آموزش-توسعه-وزارت-بهداشت-اعطا

میگنا
  https://www.migna.ir