کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیگیری تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان

تهیه پیش‌نویس سازمان نظام معلمی

باشگاه خبرنگاران migna.ir , 13 بهمن 1395 ساعت 15:47

وزیر آموزش و پرورش از تدوین پیش‌نویس سازمان نظام معلمی و پیگیری تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.


فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه همایش فجر امید و در جمع خبرنگاران از تشکیل کارگروه برای بحث معیشتی معلمان خبر داد و گفت: به محض مشخص شدن شرایط و نتایج کار به عموم اعلام می‌شود و با توجه به اینکه این کارگروه محورهای مختلفی دارد و هنوز قطعی نشده بنابراین پس از روشن شدن تمامی محورهای قطعی آن به توضیح بیشتر می‌پردازیم.

وی ادامه داد: از دیگر مسائل مورد توجه که در برنامه‌های کوتاه مدت به آن اشاره کردم، تشکیل نظام معلمی بوده است که کارگروهی برای این موضوع در نظر گرفتیم.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: پیش‌نویس تشکیل این سازمان را تنظیم کرده و امیدواریم که تا پایان دولت به نتیجه برسد. دانش آشتیانی با بیان اینکه این پیش‌نویس باید به دولت و از آن طریق به مجلس ارائه شود، ‌گفت: ‌پس از طی کردن این مسیر امکان اجرای این سازمان وجود دارد.

وی در خصوص چگونگی فعالیت‌ها در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: همان طور که پیش از این هم به آن اشاره شد، این صندوق روال برنامه‌های جاری را در پیش گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: در کار این برنامه‌ها، تخلفات انجام شده در صندوق و بانک سرمایه را نیز مورد بررسی قرار داده و پیگیری می‌کنیم.


کد مطلب: 39934

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/39934/تهیه-پیش-نویس-سازمان-نظام-معلمی

میگنا
  https://www.migna.ir