کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز چهارمین همایش بین‌المللی پزشکی روان تنی در اصفهان

24 آبان 1396 ساعت 15:49

صبح امروز چهارمین همایش بین‌المللی پزشکی روان تنی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز به کار کرد.


-ارتقای خودآگاهی از اهداف پزشکی روان تنی است
دبیر علمی همایش پزشکی روان تنی گفت: توجه به خود کارآمدی انسان و تغییر انسان برای درمان خود به عنوان مدیریت بیماری‌های مزمن، ارتقای خودآگاهی، توان همدلی و نیک بودی در ارائه خدمات پزشکی است.

حمید افشار صبح امروز در چهارمین همایش بین‌المللی پزشکی روان تنی، اظهار کرد: هدف‌های کلی که در پزشکی روان تنی وجود دارد گرد هم آمدن برای گفت‌وگو برای پزشکی سلامت محور است که این دانش باید عرصه‌ای برای جولان از جنبه‌های زیستی، روانی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی باشد.

وی با بیان این که پزشکان این حوزه باید عرصه‌های این رشته را ببینید، بیان کرد: پزشکان باید این تعامل را به خوبی اعمال کنند که توجه به خود کارآمدی انسان و توان تغییر انسان به مثابه یک عامل مهم سلامت‌زایی برای درمان و مدیریت بیماری‌های مزمن، ارتقای خودآگاهی، توان همدلی و نیک بودی در ارائه خدمات پزشکی است.

دبیر علمی همایش در پایان گفت: توجه پزشکان عمومی و پزشکان خانواده به عنوان حلقه‌های اصلی بین ارتباط جامعه و همین طور خدمات پزشکی و سلامتی در اولویت کسب این خدمات و دانش‌ها هستند، باید دیدگاه‌های مکتب پزشکی روان تنی در پزشکی امروز جایگاه خود را پیدا کند و امیدواریم در پایان این سه روز بتوانیم این پیام را در اذهان پزشکان روشن کنیم.

این همایش با حضور متخصصان این رشته از کشورهای ایران، آلمان و لبنان برگزار مي شود. و این همایش در روز جمعه با اهدای جوایز به نفرات برتر به پایان می‌رسد.


کد مطلب: 42437

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/42437/آغاز-چهارمین-همایش-بین-المللی-پزشکی-روان-تنی-اصفهان

میگنا
  https://www.migna.ir