کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انجمن مشاوره ایران:

متخصصان رشته مشاوره و روان‌شناسی پاسدار حرمت هویت فرهنگ انسانی هستند

فارس , 2 دی 1396 ساعت 21:44

انجمن مشاوره ایران در بیانیه‌ای با اشاره به خبر تایید کارگروه مستقل رشته یاری رسان مشاوره از طرف شورای تحول انجمن مشاوره ایران اعلام کرد: متخصصان رشته مشاوره و روان شناسی در تعامل با یکدیگر پاسدار حرمت هویت فرهنگ انسانی هستند.


میگنا: معصومه اسمعیلی رئیس انجمن مشاوره ایران در بیانیه‌ایی از تایید کارگروه مستقل رشته یاری رسان مشاوره از طرف شورای تحول انجمن مشاوره ایران خبر داد. که جزئیات این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله اارحمن الرحیم
با توجه به خبر تایید کارگروه مستقل رشته یاری رسان مشاوره از طرف شورای محترم تحول انجمن مشاوره ایران که پیشران این تصمیم بوده است برخورد لازم می داند تا ضمن تبریک به مشاوران کشور از دبیر محترم شورای‌عالی انقلاب فرهنگی جناب آقای دکتر مخبر دزفولی، جناب دکتر حداد عادل رئیس محترم شورای تحول جناب دکتر شریعتی معاون محترم وزیر علوم و جناب آقای دکتر طالب زاده دبیر محترم شورای تحول دکتر اسحاقی و دکتر محمدی مدیر کل های شورای‌عالی جناب دکتر نوه ابراهیم مدیر کل آموزش وزارت علوم ریس دانشگاه علامه طباطبایی و همه اعضای محترم شورای تحول نهایت سپاسگزاری خود رو اعلام نماید.

این تصمیم را به جامعه مشاوران و روان شناسان کشور تبریک می گوییم. همچنین از کارگروه روان شناسی بلاخص ریس محترم کارگروه آقای دکتر فتحی آشتیانی که از دلسوزان موثر حیطه روانشناختی کشور هستند و در طی چند سال گذشته زحمات زیادی را در اجرای تحول در حیطه روانشناختی کشور متحمل شده اند سپاسگزاریم .
امید است از این پس متخصصان رشته مشاوره و روان شناسی در تعامل با یکدیگر پاسدار حرمت هویت فرهنگ انسان متأله بوده و ضمن رعایت حیطه‌های تخصصی خود با صمیمیت به ارایه خدمات لازم به کارفرمایان خود که مردم عزیزمان است موفق باشند.


کد مطلب: 42784

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/42784/متخصصان-رشته-مشاوره-روان-شناسی-پاسدار-حرمت-هویت-فرهنگ-انسانی-هستند

میگنا
  https://www.migna.ir