کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بهزیستی شهرستان تبریز؛

مراکز روانشناسی بدون مجوز اما دارای صلاحیت علمی تبریز مجوز دار می‌شوند

آناج , 6 دی 1396 ساعت 12:31

عزیز زاده گفت: مراکز روانشناسی بدون مجوز اما دارای صلاحیت علمی می‌باشند با تشویق سازمان بهزیستی و استفاده از دانش آنها دارای مجوز می‌شوند.


ميگنا: سیروس عزیز زاده صبح امروز در مراسم آغاز اجرای طرح نظارت مشترک بهزیستی و نظام روانشناسی استان بر مراکز و خدمات مشاوره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای، اظهار داشت: یکی از اساسی‌‌‌ترین مشکلات شهرستان تبریز نظارت بر مراکز روانشناسی است و از آنجایی که بخش عمده خدمات در حوزه پیشگیری صورت می‌گیرد مشکل نظارتی در این حوزه‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح نیز در این راستا صورت می‌گیرد که مراکزی که دارای مجوز هستند به کار خود ادامه دهند و مراکزی که بدون مجوز اما دارای صلاحیت علمی می‌باشند با تشویق سازمان بهزیستی در کنار ما از دانش آنها استفاده شود و با اعطای مجوزهای لازم به این مراکز تعداد مراکز مجاز در استان را افزایش دهیم.

رئیس بهزیستی شهرستان تبریز با اشاره به فعالیت‌‌های این سازمان در راستای کاهش طلاق، عنوان کرد: اخیرا در امر طلاق بهزیستی به تنهایی و با کمک بخش خصوصی فعالیت‌هایی داشته و امیدواریم با افزایش مراکز مجاز و خدمات آنها در این امر مشاوره و مداخله در این امر را افزایش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: نیاز به مداخله در این حوزه مشهود است تا با این مداخله امر طلاق کاهش یابد زیرا بعد از طلاق به مشکلاتی عدیده‌‌ای گرفتار می‌آییم که زیبنده شهرمان نیست و باید بتوانیم جلوی این معضل را بگیریم.


کد مطلب: 42826

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/42826/مراکز-روانشناسی-بدون-مجوز-اما-دارای-صلاحیت-علمی-تبریز-دار-می-شوند

میگنا
  https://www.migna.ir