کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطر بالای خودکشی در کمین اختلال جنسی ها

جام نیوز , 23 دی 1396 ساعت 14:46

مطالعات نشان می‌دهد افراد همجنس‌باز بخصوص نوجوانان و جوانان، بیشتر از همسالان دگرجنسگرای خود در معرض آسیب‌های روانی و خودکشی قرار دارند.


ميگنا: براساس مطالعات صورت گرفته در ۲۰ سال گذشته تاکنون، به نظر می‌رسد نوجوانان و جوانان همجنس باز بیشتر از همسالان خود افکار خودکشی دارند و یا اقدام به خودکشی می‌کنند.

همجنس‌بازی از سال ۱۹۵۲ در لیست اختلالات روانی قرار داشت، امام با تلاش و فشار گروه های همجنس باز و داده های تحقیقاتی دستکاری شده در سال ۱۹۷۳ از «راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM)» خارج و پس از آن به تدریج از سایر پروتکل‌های جهانی سلامت حذف شد.

سلامت روان دگرباشان جنسی با وجود آنکه بیش از چهار دهه از زمان خروج همجنس‌گرایان از لیست بیماری‌های روانی می‎گذرد، اما افراد این جامعه به شدت رفتارهای ناسالم روانی دارند.

پایان یافتن روابط عاطفی، مصرف بیش از اندازه مواد مخدر و یا الکل از عواملی هستند که روی سلامت روان این گروه اثر می‌گذاشته و خطر اقدام به خودکشی را در آنان بالا می‌برند.

مطالعات در کشورهای غربی نشان می‌دهد که از میان کسانی که خود را متعلق به جامعه دگرباشان می‌دانند، ۴۰ درصد به خودکشی فکر کرده و ۲۵ درصد نیز اقدام به خودکشی کرده‌اند. این در حالی است که این آمار در میان دگرجنس‌گرایان به ترتیب ۱۵ و ۶ درصد است.

سعی یورونیوز در این گزارش تبلیغ طیف منحرفان جنسی و ریختن اشک تمساح برای مظلوم نشان دادن آنها بود.


کد مطلب: 43057

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/43057/خطر-بالای-خودکشی-کمین-اختلال-جنسی

میگنا
  https://www.migna.ir