کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت آموزش و پرورش به كمپين «خبر خوب» پیوست

25 دی 1396 ساعت 11:28

وزارت آموزش و پرورش برای شرکت و همکاری در پویش «خبر خوب» اعلام آمادگی کرد.


به گزارش ميگنا مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با تأیید خبر پیوستن این وزارتخانه به پویش خبر خوب، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی و نهاد توسعه‌ای کشور که سهم انکارناپذیر در تولید سرمایه انسانی دارد، در کنار نقدها و نظرها به نگرش مثبت نسبت به آینده در ساختن فردای کشور نیاز دارد و همراهی رسانه‌ها و مردم در موفقیت این نهاد بزرگ اجتماعی بسیار موثر است.

وی ادامه داد: بر این اساس وزارت آموزش و پرورش هم در گفتمان‌سازی برای فراگیرسازی خبر خوب مشارکت می‌کند.

پویش خبرخوب پیش از همایش روز 26 دی ماه، با هدف همراهی و مشارکت نهادهای اجرایی و رسانه‌ها در ترویج خبر خوب تشکیل شده است.
حضور و مشارکت رسانه‌ها و نهادهای مسئول، علمی و اجرایی، برای گفتمان سازی در حوزه انتشار اخبار امیدوارکننده و حرکت ساز و جلوگیری از فعالیت رسانه‌ای مأیوس کننده در کشور بسیار موثر است. نهادهایی که به این پویش می‌پیوندند در انتشار اخبار مثبت و انرژی ساز در حوزه فعالیت‌های مربوط به خود می‌توانند نقش ایفا کنند.

به گزارش ميگنا اداره كل امور تربيتي و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با دارا بودن 18 هزار مشاور با تحصيلات عاليه رشته هاي روان شناسي و مشاوره مي تواند نقش اساسي را در ارتقاي بهداشت روان جامعه بويزه  13 ميليون نفر دانش آموزان و اولياي آنها ايفا نمايد .

پيش از اين دستگاه ها و نهادهايي مانند کمیته امداد، پلیس، بهزیستی، بسیج و سازمان اوقاف، وزارت بهداشت به پویش (کمپین) خبر خوب پیوسته بودند.

همایش خبر خوب روز سه شنبه 26 دی ماه در سالن سوره حوزه هنری تهران برگزار می‌شود.


کد مطلب: 43076

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/43076/وزارت-آموزش-پرورش-كمپين-خبر-خوب-پیوست

میگنا
  https://www.migna.ir