کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصاوير/ برگزاري جشن روز روانشناس و مشاور در اردبیل

خبرگزاري فارس , 11 ارديبهشت 1397 ساعت 8:52

جشن روز روانشناس و مشاور با تجلیل از اساتید و دانشجویان موفق روانشناسی در اردبیل برگزار شد.


ميگنا: جشن روز روانشناس و مشاور با اجرای برنامه‌های متنوع و تجلیل از دانشجویان و اساتید موفق روانشناسی در مجتمع فرهنگی، هنری فدک برگزار شد.
این برنامه که با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان، مؤسسه مردم‌نهاد سارا و دانشگاه‌های استان اردبیل پیگیری می‌شد، با  دعوت از هنرمندان شاخص اردبیلی و برگزاری برنامه‌های متنوع همراه گردید.

علم روانشناسی به دلیل بررسی رفتارها و فرایندهای روانی و تمامی رفتارهای مستقیم و غیرمستقیم با به چالش کشیدن احساس‌های مختلف همچون قدرت هوش، هیجان و حافظه به خروجی‌های مناسبی دست یافته و راهکارهای درمانی و رفتاری مناسبی را برای زندگی بهتر انسان‌ها درنظر می‌گیرد.

با توجه به زندگی ماشینی که انسان‌های امروزی بیشتر از هر مقطع دیگری مبتلا به آن شده و از عواقب روحی و روانی آن نیز رنج می‌برند، روانشناسی به عنوان نجات‌بخش خلاء‌های درونی نسخه شفابخشی ارائه کرده و با زبانی نرم و علمی خود به جنگ با مشکلات سخت آدمی می‌رود.

 
اهمیت روانشناسی در زندگی اجتماعی و انفرادی بشر

در این خصوص نیلوفر میکائیلی، از اساتید دانشگاه در مراسم جشن روز روانشناس اظهار کرد: برای درک اهمیت رشته روانشناسی و رشته‌های مرتبط به آن، کافی است نگاهی به اطراف خود انداخته و صداها، رفتارها، خشم و عصبانیت و رنجش دیگران را نسبت به هر اتفاق کوچک و بزرگی ببینیم.
وی با اشاره به اینکه دوران جوانی یک دوران طلایی و زیبایی بوده که به عنوان معبر عنوان می‌شود و مطمئنا ایستگاه همیشگی نخواهد بود، توضیح داد: لحظه به لحظه دوران جوانی ارزشمند بوده و چه زیباست که در این دوران طلایی به دور از هرگونه آسیب روانی در پی خدمت‌رسانی به دیگران و رقم زدن آینده‌ای درخشان برای خود و جامعه باشیم.

 این استاد دانشگاه ادامه داد: روانشناس در تمامی شرایط باید درمان‌گربوده و روحیه جهادی خود را حفظ کند، چرا که بدون عشق و انگیزه امکان کسب موفقیت در هیچ فعالیتی میسر نخواهد شد.

میکائیلی یادآور شد: جامعه امروزی بیشتر از هر مقطع دیگری به خیرخواهی و ترویج بذر محبت نیازمند بوده تا از عصبانیت و خشم‌ها و کینه‌ها دور شویم و جامعه‌ای آرام و به دور از هرگونه کج‌رفتاری‌های شایع را رقم بزنیم.

تجلیل از تلاشگران عرصه مشاوره و روانشناسی به منظور قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی علمی و جهادی آنان امری لازم به نظر می‌رسد تا گوشه‌ای از تلاش‌ها و زحمات این قشر توانا و مصلح جامعه پاس داشته شود.

 

در زیر گوشه‌هایی از تصاویر جشن روز روانشناس را در اردبیل مشاهده می‌کنید:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


گزارش از: حامد مصطفایی- اردبيل
 


کد مطلب: 44151

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/44151/تصاوير-برگزاري-جشن-روز-روانشناس-مشاور-اردبیل

میگنا
  https://www.migna.ir