کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان توزیع کارت شرکت در کنکور ۹۷ + جزئیات آزمون

باشگاه خبرنگاران , 26 خرداد 1397 ساعت 22:58

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت کنکور سراسری سال ۹۷ از سوم تیرماه در سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.


میگنا: حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: در مرحله اول ثبت‌نام کنکور سراسری سال ۹۷ تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس‌های خودگردان، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ۹۵۱ هزار و ۸۵ نفر و در مرحله دوم ۶۰ هزار و ۲۹۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: در کنکور سراسری امسال یک میلیون و ۱۱ هزار و ۳۸۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۴۴ هزار و ۴۳۷ نفر در گروه علوم ریاضی، ۳۴۲ هزار و ۲۲۸ نفر در گروه علوم تجربی، تعداد ۲۰۴ هزار و ۹۳۶ نفر در گروه علوم انسانی، ۱۲ هزار و ۲۴۹ نفر در گروه هنر و ۷ هزار و ۵۳۴ نفر در گروه زبان‌های خارجی ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی عنوان کرد: با توجه به اینکه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی می‌توانند در گروه‌های زبان‌های خارجه و هنر شرکت کنند، برای یک میلیون و ۲۱۵ هزار و ۹۴۷ نفر داوطلب، کارت ورود به جلسه کنکور صادر شده است.


آغاز رقابت داوطلبان از هفتم و هشتم تیرماه

وی تأکید کرد: کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۹۷ از روز یکشنبه سوم تا پایان روز چهارشنبه ششم تیرماه در سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.

توکلی گفت: کنکور سراسری سال ۹۷ در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه به صورت هم زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و نتایج اولیه آن در دهه اول مرداد سال ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.


کد مطلب: 44561

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/44561/زمان-توزیع-کارت-شرکت-کنکور-۹۷-جزئیات-آزمون

میگنا
  https://www.migna.ir