کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خانواده بهترین جایگاه برای تأمین نیازهای انسان است

خبرگزاری آنا , 26 آذر 1397 ساعت 8:14

مدیرگروه روانشناسی دانشگاه آزاد واحدهای غرب استان تهران گفت: خانواده مناسب‌ترین جایگاه برای تأمین نیازهای انسان و بهترین بستر برای تأمین آرامش روانی است.


ميگنا: دكتر طهمورث آقاجانی صبح امروز در همایش تخصصی چشم‌انداز طلاق و بحران‌های عاطفی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده که با حضور مسئولان شهرستان و دانشگاه‌های آزاد غرب استان تهران در دانشگاه آزاد ملارد برگزار شد،گفت: خانواده به عنوان مهم‌ترین کانون بشری، عنصر اساسی در تشکیل، پیشرفت و موفقیت یک جامعه و ملت و مناسب‌ترین جایگاه برای تأمین نیازهای انسان و بهترین بستر برای تأمین امنیت و آرامش روانی است. با این حال، در عصر کنونی، نظام خانواده دچار مشکلات و چالش‌هایی شده است که آن را به سستی و تزلزل می‌کشاند.

وی افزود: نهاد مقدّس خانواده، رکن بنیادین اجتماع بشری و محمل فرهنگ‌های گوناگون است و مهم‌ترین عامل تحکیم و ثبات یا تزلزل و فروپاشی نظام خانوادگی، کیفیت روابط سالم اعضای خانواده با یکدیگر و عوامل فردی، فرهنگی، خانوادگی، اقتصادی و حقوقی است.

مدیرگروه روانشناسی دانشگاه آزاد واحدهای غرب استان تهران تصریح کرد: نخستین شـرط داشـتن جـامعه‌ سـالم و پـویا، سـلامت و پـایداری خانـواده اسـت. همه دستاوردهای علمی و هنری بشر در سایه خانواده‌های سالم و امن پدید آمده است.

براساس اين گزارش طاهره میرساردو عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد ملارد، مرتضی قربانی رئیس بهزیستی شهرستان ملارد، سرهنگ سلیمانی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و امیرحسین قاسمی دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی از دیگر سخنرانان این همایش بودند.


کد مطلب: 46058

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/46058/خانواده-بهترین-جایگاه-تأمین-نیازهای-انسان

میگنا
  https://www.migna.ir