کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جایزه دوسالانه دکتر علی اکبر سیاسی در رشته روان‌شناسی اعطا می‌شود

فراخوان ارسال پایان نامه دکتری رشته روانشناسی برای دریافت جایزه دکتر سیاسی

روابط عمومی انجمن روان‌شناسی ایران , 17 اسفند 1397 ساعت 11:51

از این پس به بهترین پایان‌نامه‌های دکتری در رشته روان‌شناسی در زمان برگزاری کنگره دوسالانه انجمن روان‌شناسی ایران جایزه دکتر سیاسی اهداء خواهد شد.


میگنا: براساس توافق نامه به امضاء رسیده فی مابین دکتر رضا زمانی رئیس هیات مدیره انجمن روان‌شناسی و دکتر فریدون سیاسی، به نمایندگی از فرزندان زنده‌یاد دکتر علی اکبر سیاسی، مقرر شد هر دو سال یک بار به بهترین پایان‌نامه‌های دکتری در رشته روان‌شناسی(به ازای هر گرایش یک جایزه)، در زمان برگزاری کنگره دوسالانه انجمن روان‌شناسی ایران اهداء گردد.

طبق این اطلاعیه کنگره دوسالانه بعدی انجمن روان‌شناسی ایران در پاییز سال 1398 برگزار خواهد شد و جوایز آن مشتمل بر لوح تقدیر، تندیس زنده‌یاد دکتر علی‌اکبر سیاسی و سکه بهار آزادی برای هر برنده خواهد بود و دانشجویان دکتری گرایش های مختلف روان شناسی می توانند با انجمن روانشناسی ایران در ارتباط باشند.


گفتنی است دکتر علی‌اکبر سیاسی (۱۲۷۴–۱۳۶۹)، روانشناس، مؤلف، موسس و رئیس دانشگاه تهران از ۱۳۲۱ تا ۱۳۳۳، و چند بار وزیر فرهنگ بوده است و انجمن روانشناسی ایران که در سال 1374 با همت زنده‌یاد دکتر شاملو، زنده‌یاد دکتر براهنی و جمعی دیگر از روان‌شناسان کشور تاسیس شده است در واقع تجدید حیات انجمنی است که در سال 1346 توسط زنده یاد دکتر علی اکبر سیاسی به همراه جمعی دیگر از روان‌شناسان راه‌اندازی شده بود.


کد مطلب: 46700

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/46700/فراخوان-ارسال-پایان-نامه-دکتری-رشته-روانشناسی-دریافت-جایزه-دکتر-سیاسی

میگنا
  https://www.migna.ir