کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اجتماعی وزارت بهداشت رسما حذف شد

باشگاه خبرنگاران , 7 فروردين 1398 ساعت 19:35

با دستور وزیر بهداشت و بر اساس مصوبه شورای معاونین این وزارتخانه، معاونت امور اجتماعی وزارت بهداشت رسما حذف و در مجموعه‌های دیگر این وزارتخانه ادغام شد.


میگنا: با دستور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت و بر اساس مصوبه شورای معاونین این وزارتخانه، معاونت اجتماعی وزارت بهداشت حذف شد و این معاونت در سایر بخش های وزارت بهداشت ادغام شد.
 

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای تقوی نژاد
معاون محترم توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی

با سلام و احترام

با عنایت به تصمیم مقام محترم وزارت مبنی بر توسعه گستره اجتماعی شدن سلامت در همه ابعاد و ارکان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بر اساس مصوبه  ۲۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷ شورای معاونین محترم که با حضور مقام عالی وزارت تشکیل گردید و بازگشت به پیشنهاد شماره ۱۰۵۴ /م/ت مورخ ۲۰/ ۱۲ /۱۳۹۷  آن معاونت، به دینوسیله تصمیمات شورای معاونین محترم مبنی بر حذف معاونت امور اجتماعی در تشکیلات این وزارت و ادغام واحدهای تحت پوشش آن در سایر معاونت ها به شرح زیر اعلام می شود:

۱) دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ذیل مجموعه تشکیلات وزیر محترم قرار گیرد.

۱ - ۱) اداره "همکاری بین بخشی" حذف و "اداره توسعه پایدار سلامت" به جهت همسویی وظایف با دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در این دبیرخانه ادغام شود.

۲) ادغام دو "اداره کل سازمان‌های مردم نهاد سلامت" و "خیرین و موسسات خیرین سلامت" با یک عنوان، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت زیر نظر مستقیم وزیر اداره شود.

۳) وظایف دبیرخانه "کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد" به "دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد" ذیل معاونت بهداشتی انتقال یابد.

۴) وظایف "دبیرخانه شورای فرهنگ سلامت" به "گروه آموزش و ارتقای سلامت " ذیل "مرکز مدیریت شبکه و ارتقاء سلامت در معاونت بهداشت" انتقال یابد.

۵) تشکیلات و وظایف اداره مددکاری اجتماعی" به دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دیل معاونت درمان انتقال یابد، ضمنا درخصوص سایر بند‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
دکتر سیدحسین داودی
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی


 
 


کد مطلب: 46829

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/46829/معاون-اجتماعی-وزارت-بهداشت-رسما-حذف

میگنا
  https://www.migna.ir