کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید رئیس سازمان نظام روان شناسی گلستان از کمپ های سیل زدگان

پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی , 11 فروردين 1398 ساعت 18:59

در بازدید رئیس و اعضای شورای استان گلستان از محل ها و افراد آسیب دیده از سیلاب اخیر، چگونگی کمک و امداد رسانی به ویژه در زمینه ارائه خدمات تخصصی روان شناسی مورد بررسی قرار گرفت.


میگنا: در پی وقوع سیلاب کم سابقه در شهرها و روستاهای ترکمن نشین استان گلستان، بلافاصله شورای روانشناسی استان، در فراخوانی از روان شناسان و مشاوران داوطلب، دعوت به مشارکت کرد که با استقبال سایر اعضاء مواجه گردید و آنها تحت عنوان تیم تخصصی مداخله در بحران با استقرار در محل های اسکان آسیب دیدگان، در کنار سایر دستگاهها و سازمان های حمایتی اقدام به ارائه خدمات حرفه ای روانشناختی نمودند.


همچنین به پیشنهاد بهرام بختیاری سعید؛ رئیس شورای استان و دستور استانداری گلستان جلسه اضطراری ستاد بحران جهت هماهنگی با سایر سازمانهای دولتی و تشکلهای مردمی که اقدام به ارائه خدمات روان شناسی می کنند به میزبانی شورای استانی سازمان نظام در اداره کل ورزش و جوانان گرگان تشکیل شد.

در این جلسه رئیس شورای سازمان نظام روانشناسی استان گلستان، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام شده به نقش سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نظارت بر چگونگی خدمات دهی نهادهای مجری و بررسی وضعیت روحی و روانی آسیب دیدگان اشاره کرد و خواستار هماهنگی بیشتر برای ارائه خدمات بهتر و  موثرتر به آسیب دیدگان شد.

 در پایان این جلسه کارگاه مداخله در بحران ناشی از حوادث و بلایا توسط آقای فرهنگی؛ عضو شورای استان گلستان برای حاضران برگزار شد و بروشورهای آموزشی شورا در خصوص مداخله در بحران و حوادث جهت استفاده روانشناسان و مشاوران در اختیارشان قرار گرفت.

 


کد مطلب: 46851

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/46851/بازدید-رئیس-سازمان-نظام-روان-شناسی-گلستان-کمپ-های-سیل-زدگان

میگنا
  https://www.migna.ir