کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون دادگستری گیلان تأکید کرد:

راه اندازی سامانه ارائه خدمات روانشناسی به آسیب دیدگان از کرونا

خبرگزاری مهر , 11 فروردين 1399 ساعت 23:15

معاون دادگستری گیلان با تأکید برخورد قاطع با افرادی که بهداشت و سلامت جامعه را تهدید می کنند خواستار راه اندازی سامانه ارائه خدمات روانشناسی به آسیب دیدگان از کرونا شد.


احمد آقایی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همدلی و همکاری همه سبب شد تا استان گیلان در زمینه مبارزه با کرونا به یک موفقیت نسبی دست یابد، اظهار کرد: کسب این موفقیت نسبی نباید سبب شود که از ادامه فعالیت در راستای کنترل و مهار این ویروس غافل شویم.

وی با بیان اینکه با توجه به ناشناخته بودن این ویروس نیازمند برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم از سوی مسئولان هستیم، افزود: مسئولان باید نسبت به این ویروس آینده نگر باشند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در ادامه بر برخورد قاطع با مخلان امنیت و سلامت جامعه تأکید کرد و گفت: این افراد بر اساس قانون مجرم هستند و بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اینکه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا لازم الاجرا است لذا همگان باید تابع قانون باشند، تصریح کرد: با واحدهای صنفی که مصوبات این ستاد را رعایت نکنند نیز برخورد قاطع خواهد شد.

آقایی در ادامه به مشکلات بیمه‌ای بیمارستان استان گیلان نیز اشاره و خواستار حل هر چه سریع‌تر این مشکل شد و گفت: تعدادی از بیمارستان و داروخانه‌ها از بیمه مطالباتی دارند که باید این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان مرتفع شود.

وی با اشاره به غم و اندوه برخی از خانواده‌ها که در این ایام عزیزان خود را از دست داده‌اند و با بیان اینکه این افراد از لحاظ روحی نیازمند کمک متولیان امر هستند، افزود: در این زمینه باید سامانه‌ای توسط نظام روانشناسی طراحی و به این افراد مشاوره و خدمات رایگان ارائه شود.

آقایی به ۱۳ فروردین روز طبیعت اشاره و تأکید کرد: مردم در این روز باید در منازل خود بمانند زیرا عدم رعایت این موضوع از سوی شهروندان مصداق اخلال در نظم بوده و با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.
 
 


کد مطلب: 50054

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/50054/راه-اندازی-سامانه-ارائه-خدمات-روانشناسی-آسیب-دیدگان-کرونا

میگنا
  https://www.migna.ir