کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفت‌وشنود یک معلم با وزیر آموزش و پرورش درباره نمره کیلویی؛

17 آبان 1390 ساعت 20:25


معلم: مجبوریم به دانش‌آموزان نمره کیلویی دهیم/حاجی بابایی: نپذیرید
معلمی به وزیر آموزش و پرورش گلایه کرد که «برخی مدیران، معلمان را مجبور می کنند که به دانش‌آموزان نمره کیلویی دهند»، وزیر پاسخ داد« شما شأن معلمی را در نظر بدارید و نپذیرید».
 به گزارش فارس ، هفته گذشته و در تکاپو و جنب و جوش هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش دیداری تقریباً هفت ساعته از این نمایشگاه داشت. در این دیدار برخی معلمان و فرهنگیان و حتی دانش‌آموزان از فرصت حضور وزیر آموزش و پرورش در نمایشگاه استفاده کردند و دغدغه‌های خود را با وی مطرح کردند. یکی از این دغدغه‌ها درباره نمره کیلویی دادن به دانش‌آموزان بود که گفت‌وشنود وزیر آموزش و پرورش با این معلم را بخوانید:
 
معلم: چرا به دانش‌آموزان نسبت به 10، 15 سال پیش نمره‌های تقریباً کیلویی می‌دهند؟ وزیر آموزش و پرورش: اینطوری نیست. معلم: خدا شاهد است من معلم هستم؛ مدیران اجبار می‌کنند که دانش‌آموزان را قبول کنیم و باید قبول کنیم. وزیر آموزش و پرورش: شما شأن معلمی را در نظر بدارید؛ نباید بپذیرید. معلم: می‌گویند از بالا گفتند. وزیر آموزش و پرورش: غلط است. هیچ پاسداری نمی‌گوید زیر پای من خالی است؛ شما می‌گویید زیر پای من خالی است؟ معلم: شما به مدیران بخشنامه بدهید. وزیر آموزش و پرورش: من این کار را می‌کنم اما من یه شما به عنوان معلم شک می‌کنم که این حرف را می‌زنید. هیچگاه نپذیرید کار غیر از شأن معلمی کنید.  


کد مطلب: 5813

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/5813/گفت-وشنود-یک-معلم-وزیر-آموزش-پرورش-درباره-نمره-کیلویی

میگنا
  https://www.migna.ir