کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه مجوز ارائه خدمات مشاوره روانشناسی گرفت

28 فروردين 1401 ساعت 22:16

رئیس مرکز مشاوره امین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از دریافت پروانه ارائه خدمات اجتماعی و روانشناسی سازمان بهزیستی از سوی این دانشگاه خبر داد.


کیوان کاکابرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه از دریافت پروانه ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و ارتباط تنگاتنگ آموزشی و خدماتی با سازمان بهزیستی خبر داد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی جزء نخستین واحدهای دانشگاهی در کشور است که در زمینه روانشناسی موفق به اخذ پروانه و مجوز ارائه خدمات سازمان بهزیستی شده و این مسئله اهمیت بسیاری دارد.

رئیس مرکز مشاوره امین و عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با بیان اینکه مجوز ارتباط تنگاتنگ آموزشی و خدماتی با سازمان بهزیستی را کسب کرده‌ایم، درباره فعالیت مرکز مشاوره امین این دانشگاه چنین توضیح داد: این مرکز در محل دانشکده علوم پزشکی واحد کرمانشاه قرار دارد و به‌تازگی آغاز به کار کرده و کنار کلینیک جامع بالینی و مرکز مشاوره درصدد خدمت‌رسانی به کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان است.

کاکابرایی یادآور شد: حسن امیری، کریم افشارنیا، معصومه حیدریان، مختار عارفی، آزیتا چهری و سعیده سادات حسینی از اعضای هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در مرکز مشاوره امین مشغول خدمات مشاوره و روانشناسی به ارباب رجوع هستند.


کد مطلب: 58498

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/58498/دانشگاه-آزاد-اسلامی-کرمانشاه-مجوز-ارائه-خدمات-مشاوره-روانشناسی-گرفت

میگنا
  https://www.migna.ir