کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل از مشاوران و مددکاران اجتماعی نمونه استان گیلان

تجليل از مشاوران و مددکاران اجتماعي نمونه / نقش موثر مشاوران در افزايش روحيه تاب‌ آوري

کاشف اسرار , 3 بهمن 1402 ساعت 21:32

معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان گیلان در مراسم روز مددکار و تجليل از مشاوران و مددکاران اجتماعي گفت: مشاوران و روانشناسان با افزايش روحيه تاب‌آوري و شکوفايي استعدادهاي نهفته مراجعان در جهت سازگاري در زندگي و سلامت روان آن‌ها نقش موثري ايفا مي‌کنند.


تجليل از مشاوران و مددکاران اجتماعي نمونه / نقش موثر مشاوران در افزايش روحيه تاب‌ آوري

معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان  گیلان در مراسم روز مددکار و تجليل از مشاوران و مددکاران اجتماعي گفت: مشاوران و روانشناسان با افزايش روحيه تاب‌آوري و شکوفايي استعدادهاي نهفته مراجعان در جهت سازگاري در زندگي و سلامت روان آن‌ها نقش موثري ايفا مي‌کنند.
ابراهيم براري” در مراسم روز مددکار و تجليل از مشاوران و مددکاران اجتماعي نمونه که صبح روزجاري در محل معاونت فرهنگي و اجتماعي استان برگزار شد با اشاره به اهميت مشاوره و مددکاري و نقش خدمات مشاوره‌ روانشناختي در پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي اظهار داشت: مشاوران و روانشناسان با افزايش روحيه تاب‌آوري و شکوفايي استعدادهاي نهفته مراجعان نقش موثري در جهت سازگاري در زندگي و سلامت روان ايفا مي‌کنند.
وي با تاکيد بر آموزش مهارت هاي زندگي و اجتماعي و تقويت مهارت‌هاي زندگي در خانواده‌ها و جامعه، بهترين راه کاهش آسيب‌هاي اجتماعي را پيشگيري اوليه يا آگاهسازي در مورد خطرات و آسيب‌هاي اجتماعي اعلام کرد.
گفتني است، معاون هماهنگ کننده پليس گيلان در پايان اين مراسم از مددکاران نمونه با اهدا لوح تجليل به عمل آورد.


کد مطلب: 63845

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/63845/تجلیل-مشاوران-مددکاران-اجتماعی-نمونه-استان-گیلان

میگنا
  https://www.migna.ir