کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی توديع و معارفه شد

1 دی 1390 ساعت 6:33


صبح امروز در مراسمی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور از زحمات سید جعفر نظام دوست تقدیر و ابوالقاسم مرادی بعنوان رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی معرفی و منصوب شد.
به گزارش «خبرگزاری دانشجو» از اراک، يادگاري در مراسم توديع و معارفه  رئيس جهاد دانشگاهي استان مركزي اظهار داشت: با گذشت 32سال از فعاليت جهاد دانشگاهی در زمينه‌های فرهنگی، پژوهشی، پزشكی فعالیت های بسیاری انجام شده است ولی هنوز تا افق چشم انز 20ساله فاصله داریم.
 
وي بيان داشت: در جهاد دانشگاهی نیاز به یک تحول اساسی و فراهم نمود زیر ساخته است که در این زمینه باید آسیب‌ها، تهدیدها دراین نهاد شناسایی شود.
 
عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: انجام تحقیقات كاربردی، پیگیری طرح های تحقیقاتی جهاد، ارایه خدمات علمی و فنی، پیگیری انقلاب فرهنگی و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، حمایت از دانشجویان و پژوهشگران مستعد، اجرای دوره‌های رسمی آموزش‌های علمی و كاربردی، ایجاد زمینه هایی برای اشتغال بیشتر فارغ التحصیلان دانشگاهی از اهداف جهاد دانشگاهی است.
 
یادگاری با اشاره به شرایط امروز تصریح کرد: اسلامی شدن دانشگاه ها مقابله با غرب زدگی و ترویج و توسعه فرهنگ عفاف وحجاب از دیگر وظایف این نهاد همانند دیگر دانشگاه هاست.
 
در ادامه آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی نیز بیان داشت: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است و از دانشگاه های دیگر تبالات تغذیه فکری داشته باشد وارتباط خود را با دانشگاه های دیگر بیش از پیش بیشتر نماید و نیروهای خود را تخصصی تربیت نماید و جهادی و جهادگرانه فعالیت کنند.
 
همچنين این مراسم با حضور مسئولین استانی اساتید مسئولین دانشگاه و جهاد دانشگاهی استان و دانشجویان صبح امروز در مرکز علکی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد.


کد مطلب: 7397

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/7397/رئیس-جهاددانشگاهی-استان-مرکزی-توديع-معارفه

میگنا
  https://www.migna.ir