کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میزان فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا اعلام شد

9 بهمن 1390 ساعت 18:31



طی بخشنامه‌ای توسط معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش، میزان فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا اعلام شد.

به گزارش فارس ، در بخشنامه وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبابی وزیر آموزش و پرورش با توجه به موضوع افزایش فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا آمده است: با توجه به اینکه این مصوبه به منظور جبران هزینه‌های خدمت در نقاط مذکور نظیر هزینه ایاب و ذهاب کارکنان و ... تصویب شده، لازم است هر چه سریعتر نسبت به اجرای آن بر اساس مصوبه فوق‌الذکر و صدور احکام کارگزینی کارکنان مشمول اقدام لازم را معمول دارند.

در ادامه این بخشنامه، مصوبه هیئت وزیران پیوست شده است. هیئت وزیران در جلسه مورخ دی ماه 90، بنا به پیشنهاد ماونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و در اجرای بند الف ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه جهمهوری اسلامی ایران مصوب 1389 تصویب کرد: فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلین آنها دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند، به میزان 25 درصد امتیاز حقوق ثابت و برای سایر مشاغل 20 درصد حقوق ثابت هر کدام از کارمندان واجد شرایط تعیین می‌شود.


کد مطلب: 8401

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/8401/میزان-فوق-العاده-مناطق-کمتر-توسعه-یافته-بدی-آب-هوا-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir