کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شورای عالی اداری تصویب کرد / تشکیل دو معاونت در آموزش و پرورش

20 بهمن 1390 ساعت 10:17



شورای عالی اداری، وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد؛ فعالیت های مربوط به امور پرورشی و تربیت بدنی را از یکدیگر تفکیک و ساختار «معاونت پرورشی و تربیتی بدنی» را به دو معاونت «پرورشی و فرهنگی» و «تربیت بدنی و سلامت» تغییر دهد.

به گزارش فارس، شورای عالی اداری در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه خود بنا به پیشنهاد مشترک وزارت آموزش و پرورش و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به منظور انجام اصلاحات ساختاری، افزایش کارآمدی، بهره برداری از ظرفیت های مربوط به امور تربیتی بدنی و پرورشی و ارتقای اثر بخشی و انعطاف پذیری در وزارت آموزش و پرورش تصویب کرد؛ فعالیت های مربوط به امور پرورشی و تربیت بدنی از یکدیگر تفکیک و ساختار «معاونت پرورشی و تربیتی بدنی» در وزارت آموزش و پرورش به دو معاونت «پرورشی و فرهنگی» و «تربیت بدنی و سلامت» اصلاح شود.

بر این اساس، شورای عالی اداری وزارت آموزش و پرورش را موظف کرده است؛ برای تامین نیروی انسانی، تجهیزات و محل استقرار معاونت های مذکور از محل پست های سازمانی و امکانات موجود اقدام کند.

همچنین وزارت آموزش و پرورش باید ضمن انجام اصلاحات ساختاری لازم در چارچوب این مصوبه، اهداف، شرح وظایف و تشکیلات معاونت پرورشی و فرهنگی و معاونت تربیت بدنی و سلامت را طی مدت 3 ماه تهیه کرده و به تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برساند.

بر این اساس، وزیر آموزش و پرورش مسئول حسن اجرای این مصوبه بوده و دبیرخانه شورای عالی اداری، گزارش نحوه اجرای آن را به شورا ارائه می کند.


کد مطلب: 8777

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/8777/شورای-عالی-اداری-تصویب-تشکیل-دو-معاونت-آموزش-پرورش

میگنا
  https://www.migna.ir