کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فروزنده: امنیت شغلی را برای نیروهای قراردادی فراهم می‌کنیم

20 اسفند 1390 ساعت 9:55


  آزمون تغییر وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی خراسان رضوی امروز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
به گزارش فارس از مشهد، آزمون تغییر وضعیت نیروهای قراردادی شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی ظهر امروز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

لطف الله فروزنده، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس‌جمهور با حضور در محل دانشگاه فردوسی مشهد، از روند برگزاری این آزمون بازدید و با برخی از داوطلبان نیز گفت‌وگو کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور در حاشیه این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: کل داوطلبان این آزمون در سراسر کشور بالغ بر 50 هزار نفر است و تمام آنها در صورت قبولی در شهرستان‌های استان مربوطه به خدمت ادامه می‌دهند.

فروزنده افزود: طرح تغییر وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی براساس ماده 44 و 58 قانون برنامه کشوری انجام می‌شود و مهم‌ترین مزیت آن این است که آرایش نیروهای داخلی دولت حفظ می‌شود و در کنار آن امنیت شغلی مناسبی نیز برای کارکنان به وجود می‌آید.

رضا عبدالملکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  استاندار خراسان رضوی نیز اظهار داشت: در این آزمون چهار هزار داوطلب حضور دارند و هیچ محدودیتی در زمینه میزان جذب و قبولی داوطلبان وجود ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این آزمون شامل 100 سوال عمومی بود و نتایج آن نیز تا قبل از پایان سال اعلام می‌شود.


کد مطلب: 9588

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/9588/فروزنده-امنیت-شغلی-نیروهای-قراردادی-فراهم-می-کنیم

میگنا
  https://www.migna.ir