کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فارغ‌التحصیلی نخستین دختر دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

21 اسفند 1390 ساعت 8:33


    رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: نخستین دختر رشته کارشناسی ارشد دریانوردی کشور فارغ‌التحصیل شد.

امین بهزاد مهر امروز در گفت‌و‌گو با فارس در زاهدان اظهار داشت: صدیقه زارعی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته دریانوردی با گرایش حمل و نقل دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، طی آیینی به عنوان نخستین دختر ایرانی از پایان‌نامه‌اش با عنوان "شناسایی فاکتورهای کلیدی در انتخاب یک بندر برای تهیه تدارکات از سوی شرکت‌های کشتیرانی" دفاع کرد و با کسب نمره 19 و 25 صدم فارع‌التحصیل شد.

صدیقه زارعی نیز گفت: مدرک کارشناسی خود را با عنوان مدیریت بازرگانی دریایی، گرایش حمل و نقل نیز پیشتر از دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اخذ کرده است.

وی افزود: این رشته با روحیات مردان سازگاری بیشتری داشته از طرفی نیاز به اطلاعات زیاد در امور دریایی و تسلط به زبان انگلیسی دارد زیرا تمامی مطالب آموزشی با این زبان بین‌المللی تدریس می‌شود.

زارعی که در هر دو مقطع کارشناسی و ارشد شاگرد اول گروهش بوده است، بیان داشت: مقاله پایان نامه‌اش به تازگی در همایش تکنولوژی بین‌المللی دریایی سنت پطرزبورگ در کشور روسیه پذیرفته شده و در خرداد ماه باید برای ارائه سخنرانی به این کشور که در علوم دریایی سرآمد است، سفر کند.

صدیقه زارعی ضمن ابراز خوشحالی و با تشکر از اساتید راهنمایش که باعث آسان شدن سختی‌های تحصیل شده است از امید به آینده و موفقیت‌های بیشتر سخن گفت.

گفتنی است: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار افزون بر 30 سال قدمت آموزشی دارد.


کد مطلب: 9626

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/9626/فارغ-التحصیلی-نخستین-دختر-دانشگاه-دریانوردی-علوم-دریایی-چابهار

میگنا
  https://www.migna.ir