کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انجام عمل جراحی ناهنجاری جمجمه به روش ایرانی

14 فروردين 1391 ساعت 13:52

رییس بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیک 15 خرداد تهران گفت: عمل جراحی ناهنجاری جمجمه که پیش از این براساس الگوهای کشورهای دیگر انجام می شد اکنون به روش ایرانی در کشور انجام می شود.


دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی روز دوشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: آخرین دستاوردهای این مرکز ارایه روش نوین در جراحی ناهنجاری های جمجمه است که این روش در برجسته ترین مجله جراحی پلاستیک آمریکا چاپ شده است.

وی ادامه داد: این روش به عنوان روشی نوین مد نظر قرار گرفته است به طوری که هم اکنون در کشورمان این نوع اعمال جراحی با روش ایرانی انجام می شود.

رییس بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیک 15 خرداد گفت: در این مرکز در حدود 10 تا 15 سال گذشته بیش از یکصد مقاله بین المللی و چندین روش ابتکاری و نوآورانه ارایه و ثبت شده است که در مجلات بین المللی به چاپ رسیده و مورد ارجاع پزشکان سراسر دنیا قرار گرفته است.

کلانتر هرمزی افزود: این مرکز با 180 تخت مصوب و 110 تخت فعال، خدمات درمانی، آموزشی و تحقیقاتی ارایه می دهد، همچنین این مرکز دارای هفت اتاق عمل مجهز، 18 تخت در بخش جراحی جمجمه فک و صورت مردان، 36 تخت بخش دست و میکروسکوپی مردان است.

وی ادامه داد: این مرکز همچنین دارای 25 تخت بخش جراحی جمجمه، فک و صورت زنان و کودکان، هشت تخت بخش سوختگی، 12 تخت بخش جراحی زیبایی زنان، 4 تخت اورژانس، 4 تخت بخش سی سی یو و در مجموع دارای 30 تخت در بخش های همودیالیز آنتی ژن منفی و مثبت است.

کلانتر هرمزی گفت: همچنین این مرکز دارای درمانگاه های جراحی جمجمه فک و صورت، مشاوره ای فوق تخصصی شکاف لب و کام، جراحی پلاستیک(زیبایی، سوختگی، ترمیمی) دست و میکروسکوپی، طب فیزیکی و توانبخشی، قلب و عروق، نفرولوژی و ارتودنسی است.
 


کد مطلب: 9894

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/9894/انجام-عمل-جراحی-ناهنجاری-جمجمه-روش-ایرانی

میگنا
  https://www.migna.ir