کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امتحانات هماهنگ منطقه‌ای پنجم ابتدایی در پایه ششم برگزار می‌شود

23 فروردين 1391 ساعت 4:49


  بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات هماهنگ منطقه ای پایه پنجم ابتدایی از سال تحصیلی آینده در پایه ششم ابتدایی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس ، هشتصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش عصر امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و اکثریت اعضا برگزار شد که در این جلسه مقرر شد با توجه به استقرار نظام آموزشی "3ـ3ـ6" ، امتحانات هماهنگ منطقه ای پایه پنجم ابتدایی از سال تحصیلی آینده در پایه ششم ابتدایی برگزار می شود.

در ابتدای این جلسه مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش به ارائه گزارش عملکرد این شورا در سال 90 پرداخت و در این جلسه، شورای عالی مقرر کرد، به دلیل استقرار نظام آموزشی "3ـ3ـ6"، امتحانات هماهنگ منطقه ای به جای پایه پنجم از سال تحصیلی 91ـ90 در پایه ششم ابتدایی برگزار شود و تمامی قوانین و آیین نامه های مصوب شورا مربوط به دوره پنج ساله ابتدایی به پایه ششم تسری یابد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، امسال در دوره ابتدایی امتحانات هماهنگ منطقه ای به دلیل اینکه پایه پنجم ابتدایی، پایان دوره نیست، برگزار نخواهد شد، لذا در سال تحصیلی آینده (92ـ91) با استقرار پایه ششم ابتدایی، امتحانات هماهنگ منطقه ای در این پایه برگزار می شود.


کد مطلب: 10188

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10188/امتحانات-هماهنگ-منطقه-ای-پنجم-ابتدایی-پایه-ششم-برگزار-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir