کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرط اعضای هیأت علمی برای جذب در دانشگاه شهیدچمران

30 فروردين 1391 ساعت 10:05


رئیس دانشگاه چمران اهواز کمبود تسهیلات موجب شده تا اعضای هیات علمی در برخی رشته ها به سختی جذب این دانشگاه شوند، گفت: اعضای هیأت علمی داشتن خانه سازمانی را شرط جذب در این دانشگاه مطرح می کنند.
دکتر حسن مروتی درگفتگو با مهر افزود: یکی از مشکلاتی که دانشگاه چمران اهواز با آن روبروست جذب اعضای هیات علمی در برخی رشته های خاص است.

وی ادامه داد: اعضای هیات علمی بیشتر ترجیح می دهند در دانشگاهی فعالیت کنند که از نظر امکانات آب و هوایی و تسهیلات موجود در وضعیت بهتری قرار دارد برای همین دانشگاه در جذب اعضای هیات علمی برای برخی رشته های خاص با مشکل مواجه است.

رئیس دانشگاه چمران اهوازاضافه کرد: اکثر این اعضای هیات علمی، خواستار خانه سازمانی هستند این درحالی است که تعداد خانه های سازمانی دانشگاه محدود بوده و ما نمی توانیم برای تمام متقاضیان خانه سازمانی تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه ارایه خانه سازمانی به اعضای هیات علمی که جذب دانشگاه می شوند ضروری نیست، اضافه کرد: اما هرچه تسهیلات یک دانشگاه بیشتر باشد، با استقبال بیشتری هم مواجه می شود.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز یادآورشد: اکنون 550 نفر از اعضای هیات علمی در دانشگاه مشغول به فعالیت هستند، این درحالی است که نیاز دانشگاه 800 عضوهیات علمی است و وزارت علوم دستور پذیرش اعضای هیات علمی را که دارای شرایط لازم هستند را صادر کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به موضوعی که مطرح کردم دانشگاه در جذب اعضای هیات علمی  برخی رشته ها با مشکل مواجه است.



کد مطلب: 10420

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10420/شرط-اعضای-هیأت-علمی-جذب-دانشگاه-شهیدچمران

میگنا
  https://www.migna.ir