کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقال دانشگاه صنعتي شريف براي مقابله با زور‌گيري‌هاي اطراف دانشگاه !

9 ارديبهشت 1391 ساعت 7:03


    رييس دانشگاه صنعتي شريف با اشاره به ناامني محيط اطراف دانشگاه و خوابگاه‌ها و زورگيري‌هاي گزارش شده در اين مناطق، گفت: در راستاي تقويت امنيت عمومي و بر اساس جلساتي كه با پليس امنيت شهر تهران و فرماندهي ناجا داشته‌‌ايم گشت‌هاي مرئي و نامرئي در اطراف دانشگاه حضور دارند.

به گزارش ميگنا ، رضا روستا آزاد در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه هيچ نقطه‌اي از شهر تهران و كل دنيا امنيت كامل ندارد،‌ اظهار كرد: همچنين در ضلع شمال شرقي دانشگاه كيوسك سيار امنيتي گذاشته شده كه پايگاهي براي گشت‌هاي محسوس است و به واسطه اين اقدامات نا امني در سالهاي گذشته رو به كاهش بوده است.

وي همچنين با بيان اينكه به طور كلي دهانه‌هاي ورود و خروج به شهر به دليل شلوغي نا امن هستند، بيان كرد: دانشگاه شريف به دليل نزديكي به پايانه غرب به صورت بنيادي از پيش از انقلاب تا حدودي ناامن بوده است. اما اين اتفاقات در همه جاي شهر تهران وجود دارد و مختص اطراف دانشگاه شريف نيست.

روستا آزاد در همين راستا انتقال دانشگاه به منطقه 22 را به صورت تدريجي از برنامه‌هاي بلند مدت دانشگاه عنوان و تصريح كرد:‌با توجه به ميزان سرمايه و زمان مورد نياز در ابتداي امر بخش تحصيلات تكميلي و امور پژوهشي منتقل خواهند شد و پس از آن با توجه به شرايط روز و انجام ارزيابي گام بعدي را مشخص مي‌كنيم.


کد مطلب: 10629

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10629/انتقال-دانشگاه-صنعتي-شريف-براي-مقابله-زور-گيري-هاي-اطراف

میگنا
  https://www.migna.ir