کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقام اینترنتی یک دانشجو از استاد

10 ارديبهشت 1391 ساعت 9:48


دانشجویی که با سرقت تصاویری خانوادگی استاد خویش اقدام به انتشار ان در اینترنت کرده بود بازداشت شد
به گزارش قدس انلاین سرهنگ کاکوان رئیس پلیس فتا استان البرز بیان داشت: پیرو شکایت یکی از اساتید دانشگاهی استان مبنی بر انتشار تصاویر خانوادگی وی در اینترنت ، بلافاصله ﻤﺄمورین اقدامات خود را آغاز نمودند. بدواً مشخص گردید که تصاویر خانوادگی شاکی که بر روی سیستم وی بوده، سرقت و یا هک شده و تمامی آنها در یکی از شبکه‌های اجتمای در اختیار دیگران قرار گرفته است. طی تحقیقات انجام گرفته ﻤﺄمورین احتمال سرقت اطلاعات را توسط یکی از دانشجویان داده و پس از بررسی‌های فنی و تخصصی بلافاصله دانشجوی مربوطه را دستگیر نمودند.
متهم پس از رویت ادله و مدارک کافی به جرم خود اعتراف و اظهار داشت : هنگامیکه استاد به وسیله لپ تاپ در دانشگاه تدریس می‌نمود، به دلیل اینکه کینه‌ای از او داشتم عکس‌های خانوادگی او را سرقت نموده و تمامی آنها را در اینترنت منتشر نمودم.
معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص به هموطنان هشدار داد: که هیچ گاه اطلاعات و فیلم‌های شخصی خود را در سیستم‌های رایانه‌ای خود در دسترس قرار نداده و حتی الامکان این اطلاعات را در جای دیگری ذخیره نموده و یا از برنامه رمزگذاری استفاده نمایید تا دچار اینگونه مشکلات نشوید و در صورتیکه این اطلاعات را در صفحات اجتماعی می‌گذارید نسبت به تنظیم محرمانگی آن دقت لازم را مبذول دارید.


کد مطلب: 10674

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/10674/انتقام-اینترنتی-یک-دانشجو-استاد

میگنا
  https://www.migna.ir