کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نارضایتی فرهنگیان از بیمه طلایی

24 خرداد 1391 ساعت 10:17


نارضایتی فرهنگیان از بیمه طلایی/ارائه نامه به آموزش و پرورش برای اخذ اسناد
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از ارائه نامه به آموزش و پرورش برای پیگیری مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان شاغل و بازنشسته خبر داد.

حسین طلا، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مدتی است که فرهنگیان شاغل و بازنشسته در خصوص بیمه درمانی طلایی احساس نارضایتی دارند و ضرورت دارد که این موضوع بررسی شود.

وی با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته از عدم تمدید قرارداد کارت‌های بیمه طلایی گله‌مند هستند، گفت: فرهنگیان بازنشسته چند ماه بیمه طلایی بودند اما این بیمه تمدید نشده و اسناد درمانی روی دست‌شان مانده است؛ ضمن اینکه ظاهراً این اسناد مورد قبول سازمان بیمه‌گر مربوطه نیست.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: مسئله دیگر این است که برای بازنشستگان فرهنگی دو بیمه طلایی منظور شده است که این موضوع محل بحث است.

* کارت‌های بیمه طلایی هنوز به دست برخی فرهنگیان شاغل نرسیده است

طلا، به بحث مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان شاغل اشاره کرد و گفت: مدتی است که از قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان شاغل با سازمان بیمه‌گر می‌گذرد اما هنوز کارت‌های بیمه طلایی در اختیار تعدادی از آنها قرار نگرفته است.

وی افزود: کارت‌های بیمه طلایی که در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد خیلی مورد اقبال بخش درمانی قرار نگرفته و بعضاً بخشی از آنها از فرهنگیان پول مطالبه می‌کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: به نظر می‌رسد این موضوعات باید توسط وزیر آموزش و پرورش و وزیر کار و رفاه اجتماعی که صندوق بازنشستگی کشوری زیرمجموعه آن است، بررسی شود.

* ارائه نامه به آموزش و پرورش برای اطلاع از وضعیت بیمه طلایی فرهنگیان

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه طی نامه‌ای از معاونت پارلمانی وزارت آموزش و پرورش درخواست کرده‌ام که اسناد مربوطه در خصوص بیمه طلایی بازنشستگان و شاغلان و احتمالا توافقنامه مجموعه آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری را برای مطالعه بیشتر ارائه دهد، اظهار داشت: بعد از بررسی اسناد اگر جای نقصی باشد کمک می‌کنیم تا حقی از هیچ‌کس ضایع نشود.


کد مطلب: 11818

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/11818/نارضایتی-فرهنگیان-بیمه-طلایی

میگنا
  https://www.migna.ir