کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعیین تکلیف تمام دانش‌آموزان کشور تا پایان تیر

31 خرداد 1391 ساعت 18:08


وزیر آموزش و پرورش از اتمام تعیین تکلیف نیروهای انسانی و فضا در این وزارتخانه برای اجرای ساختار "3ـ3ـ6" تا پایان تیرماه خبر داد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس ، به اجرای ساختار "3ـ3ـ6" در ابتدای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون تقریباً 90 درصد اقدامات انجام شده است و تا آخر تیرماه برنامه‌‌ریزی‌ها به سرانجام خواهد رسید یعنی در آخر تیرماه کلاس‌ها مشخص شده، نیروی انسانی و کتب درسی آماده است.     * تعیین تکلیف تمام دانش‌آموزان تا پایان تیر ماه

حاجی‌بابایی به ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی تا آخر خرداد و ثبت‌نام دانش‌آموزان راهنمایی و متوسطه تا آخر تیرماه انجام می‌شود و در نهایت تا پایان تیرماه وضعیت ثبت‌نامی تمامی دانش‌آموزان مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم با ساماندهی، نیروی مازادی نداشته باشیم، افزود: در این ساماندهی تلاش کرده‌ایم به کسی در نقل و انتقالات اجبار نکنبم و تقریباً با اکثریت درخواست‌های نقل و انتقال از یک استان به استان دیگر موافقت شده است.

وزیر آموزش و پرورش به نقل و انتقال به استان تهران نیز اشاره کرد و ادامه داد: در استان تهران نقل و انتقال به صورت موقت و در شرایط خاص صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش به وضعیت نقل و انتقال در سال‌های گذشته نیز اشاره کرد و افزود: در سه سال گذشته برای نقل و انتقالات اعتراضات زیادی بود اما اکنون همه مشکلات حل شده است و تقریبا مراجعه کننده‌ای برای نقل و انتقال به وزارتخانه نداریم.


کد مطلب: 12039

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/12039/تعیین-تکلیف-تمام-دانش-آموزان-کشور-پایان-تیر

میگنا
  https://www.migna.ir