کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولویت فرهنگیان برای اخذ مجوز تاسیس مراكز پیش دبستانی

14 تير 1391 ساعت 5:45


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشاركت های مردمی و خانواده از اولویت فرهنگیان شاغل و بازنشسته برای اخذ مجوز برای تاسیس و اداره مراكز پیش دبستانی خبر داد.

اولویت فرهنگیان برای اخذ مجوز تاسیس مراكز پیش دبستانی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشاركت های مردمی و خانواده از اولویت فرهنگیان شاغل و بازنشسته برای اخذ مجوز برای تاسیس و اداره مراكز پیش دبستانی خبر داد. کد خبر:
به گزارش ميگنا، 'فرشته حشمتیان'در گفت و گو با ایرنا، با بیان این مطلب افزود: همه فرهنگیان شاغل و بازنشسته به منظور جذب حداكثری نوآموزان پنج سال تمام در مراكز پیش دبستانی می توانند درخواست مجوز خود را به شورای نظارت بر مدارس و مراكز غیردولتی استان ارایه كنند و شورای یادشده نیز موظف است در كوتاه ترین زمان ممكن نسبت به صدور مجوز اقدام كند.

این مقام مسوول در وزارت آموزش و پرورش در ادامه در مورد تاسیس و اداره مراكز پیش دبستانی، یادآور شد: صدور مجوز برای تمام مراكز پیش دبستانی طبق قانون تاسیس و اداره مدارس و مراكز غیردولتی، به عهده سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشاركت های مردمی و خانواده است.

حشمیتان اضافه كرد: شورای نظارت بر مدارس و مراكز غیردولتی در استان ها نیز موظف هستند در خصوص صدور مجوز اقدام كنند.
وی تصریح كرد: البته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بر امور آموزشی و پرورشی نظارت دارد و تولید محتوا برای نوآموزان پیش دبستانی نیز بر عهده سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: این حوزه با هماهنگی لازم در تلاش است پوشش تحصیلی نه تنها افت پیدا نكند بلكه ارتقا یابد و شورای نظارت استان نیز موظف شده كه زمینه تسهیل و تسریع در صدور مجوز برای متقاضیان مراكز پیش دبستانی را فراهم آورد.  


کد مطلب: 12388

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/12388/اولویت-فرهنگیان-اخذ-مجوز-تاسیس-مراكز-پیش-دبستانی

میگنا
  https://www.migna.ir