کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سن ازدواج در دختران بد‌حجاب بسيار بالاتر است

25 تير 1391 ساعت 18:10


اظهارات فرمانده ناجا در باره روابط دختر و پسر کاهش سن اعتياد و انتشار اخبار حوادث
فرمانده ناجا در پانزدهمين همايش تخصصي معاونين اجتماعي فرماندهي انتظامي استان‌ها، اظهار کرد: در اجراي طرح اکران فوتبال در سينماها با اکران مختلط آن مخالفت کرديم که پس از آن پليس را محکوم به اين کردند که ضد هنر و هنرمند است، اما هرگز اين‌گونه نيست. وي با بيان اين که افرادي که در خيابان دنبال دوست دختر و پسر مي‌گردند، هيچ‌گاه با هم ازدواج نخواهند کرد، خاطر نشان کرد: تحقيقات نشان مي‌دهد که سن ازدواج در دختران محجبه علاوه بر اين که پايين‌تر است، بلکه داراي دوام طولاني‌تر و آمار طلاق کمتري است. فرمانده ناجا ادامه داد: بررسي آمارها نشان مي‌دهد که سن ازدواج در دختران بد‌حجاب بسيار بالاتر است و به علاوه اين که برخي از آن ها حتي ازدواج نمي کنند و در صورت ازدواج، ازدواجي ناموفق دارند.     برخي فکر مي‌کنند اگر جلوه‌گري کنند، زودتر ازدواج مي‌کنند


به گزارش ايسنا، احمدي‌مقدم با بيان اين که برخي گمان مي‌کنند اگر جلوه‌گري کنند، زودتر ازدواج مي‌کنند، خاطر نشان کرد: تحقيقات نشان مي‌دهد که بسياري از جرايم نظير تجاوز به عنف نيز از همين مباحث آغاز مي‌شود که به عنوان مثال پسري با اين بهانه که مادرم خيلي دوست دارد تو را ببيند، دختررا به خانه‌شان مي‌کشاند و پس از آن چندين نفر مثل گرگ بر سر وي مي‌ريزند.



کاهش سن اعتياد و جرايم جهاني است


فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به گسترش روزافزون تهديدات عليه بشر، اظهار کرد: کاهش سن اعتياد و جرايم مربوط به ايران نيست و جهاني است، به عنوان مثال قبلا در بلوک شرق، 50 زنداني موادمخدر وجود داشت، اما در حال حاضر شمار آن به 50 هزار تن رسيده است که البته بسياري از آنان نيز زنداني نشده‌اند. احمدي‌مقدم با بيان اين که جمهوري اسلامي ايران در جهان تنها کشوري است که در عرض 10 سال توانسته همه جرايم را کاهش دهد، خاطر نشان کرد: اين در حالي است که آمار جرايم در سطح جهان پيش‌رونده و در حال افزايش است و هر فردي که در اين زمينه ادعا کند که کشورش توانسته مانند ايران تمام جرايم را کاهش دهد، ما از او دعوت مي‌کنيم که بيايد و آن را نشان دهد که البته ممکن است در يکي دو مولفه به موفقيت‌هايي رسيده باشند، اما در کل نه.



رصد اجتماعي و افکارسنجي از اولويت‌هاي ماست


فرمانده نيروي انتظامي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اين که رصد اجتماعي و افکارسنجي و نيز مسئله‌يابي از اولويت‌هاي اصلي پليس است، خاطر نشان کرد: البته در بعضي از موارد نظير شرکت‌هاي هرمي، مردم در ابتدا متوجه معايب و بدي‌هاي آن نبودند و حتي بسياري از آن ها در نظرسنجي‌ها نيز اعلام رضايت کرده بودند، اما پليس مانند پدري که فرزندش در کوره افتاده است، نگران مردم بود و اقدام به آگاه کردن آنان کرده است. وي با اشاره به تاسيس معاونت اجتماعي ناجا از دهه 80، خاطر نشان کرد: مي‌توان گفت که روند کنترل جرايم همزاد رويکرد نرم پليس است.



توليد ملي ربطي به رئيس راهور يک استان ندارد


احمدي مقدم تصريح کرد: مسئول راهنمايي يک استان در مصاحبه اي در باره ايربک و توليد ملي صحبت مي کند در صورتي که اين موضوع به او ربطي ندارد و مسئول کشوري خود را دارد. برخي مي خواهند سوپرمن باشند و در باره همه چيز اظهارنظر مي کنند بايد مراقب گاف هاي رسانه اي باشيم و با آموختن مهارت هاي اجتماعي و قدرت بيان و استدلال از بروز اين اتفاقات جلوگيري کنيم. ايرادي ندارد هر فردي که مي خواهد حرف بزند قبلش مطالعه کند. همچنين به گزارش مهر احمدي مقدم با بيان اين که يک دهم معتادان کشور مصرف کننده دائم الخمر مشروب داريم گفت: مي گويند در ايران 200 هزار معتاد الکلي وجود دارد که اين آمار مشکوک است در دنيا 10 برابر معتادان مواد مخدر معتاد الکلي وجود دارد اما در ايران يک دهم معتادان مواد مخدر معتاد الکلي داريم و بر اساس آخرين آمارها يک ميليون و 300 هزار معتاد در کشور وجود دارد.فرمانده نيروي انتظامي افزود: در پليس آگاهي ممکن است يک باند سرقت دستگير شود که به صد فقره اعتراف کند اما در سيستم پليس تنها 20 سرقت ثبت مي شود و 80 مورد آن را مردم خبر نداده اند. بايد اخبار نيروي انتظامي مديريت شود، چرا که نه مي توان هيچ جايي را ببنديم و نه مي توانيم جايي را باز بگذاريم.


کد مطلب: 12589

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/12589/سن-ازدواج-دختران-بد-حجاب-بسيار-بالاتر

میگنا
  https://www.migna.ir