کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

كنكوري‌ها شانس قبولي خود را بررسي كنند

19 مرداد 1391 ساعت 6:31


مشاور عالي سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به آغاز انتخاب رشته مجازين كنكور سراسري سال 91 گفت: افراد مجاز به انتخاب رشته تا روز دوشنبه 23 مرداد فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش ايسنا، دكتر توكلي همچنين اضافه کرد: داوطلبان برای انتخاب رشته می توانند از دفترچه راهنمای انتخاب رشته استفاده کنند كه نسخه اینترنتی این دفترچه در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قابل دسترسی است.

به گفته وي، حدود 935 هزار نفر در آزمون سراسری 1391 شرکت کردند که همه این افرد مجاز به انتخاب رشته شدند.

توكلي با اشاره به سامانه انتخاب رشته مجازي فعال در سايت سازمان، تصريح كرد:‌ اين نرم افزار امكان انتخاب رشته براساس اطلاعات آزمون سراسري سال 90 را فراهم مي‌كند كه كليه داوطلبان مجاز مي‌تواند قبل از انتخاب رشته اصلي با وارد كردن برخي از اطلاعات آزموني خود در اين نرم افزار، شانس قبولي را براساس انتخاب‌هاي داوطلبان سال قبل مشاهده نموده و از آن در انتخاب رشته اصلي خود استفاده كنند.


وي با بيان اينكه داوطلبان از طريق مراجعه به سايت سازمان سنجش و دستگاههاي خود پرداز بانك‌هاي ملي و صادرات و واريز مبلغ 100 هزار ريال مي‌توانند به اين نرم افزار دسترسي داشته باشند، اظهار كرد: نرم‌افزار مذكور شانس قبولي داوطلبان را در بيش از 250 رشته اعلام مي كند.


کد مطلب: 13183

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/13183/كنكوري-ها-شانس-قبولي-خود-بررسي-كنند

میگنا
  https://www.migna.ir