کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخراج دانشجویان از خوابگاه در صورت عدم جمع آوری قلیان در موعد مقرر

19 مهر 1391 ساعت 9:23


معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشجویان خوابگاهی خاطی درصورت عدم تحویل قلیان، به کمیته انظباطی فرا خوانده شده و ازخوابگاه اخراج می شوند.
محمود بهمن آبادی در گفتگو با مهر درباره اطلاعیه جمع آوری قلیان از خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: مصرف قلیان حتی توسط یک دانشجوی دانشگاه شریف هم برای ما زیاد است.

وی ادامه داد: مصرف قلیان توسط یک تعداد محدودی از دانشجوها در یکی دو تا از خوابگاه‌ها رویت شده بود  که برای حفظ شان دانشجو و اینکه وارد اتاق دانشجویان نشویم درخواست کردیم که در موعد مقرر قلیان ها را جمع آوری و تحویل دهند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: طی سال های گذشته با این مساله برخورد قاطعی صورت نگرفته است و گذارا از این مساله گذشته اند بنابراین در ابتدا اخطار دادیم تا دانشجویان خاطی در موعد مقرر قلیان ها را جمع آوری کنند.

وی ادامه داد: اکنون 4 هزار دانشجو در خوابگاههای دانشگاه شریف ساکن هستند که این تعداد معدود که تعداد آن‌ها به 10 نفر هم نمی رسد نباید تاثیر سوء بگذارند.

بهمن آبادی یادآورشد: متاسفانه ممکن است این چند نفر تعابیر بدی در سطح کل خوابگاه داشته باشند و دیگران تصور کنند که کل خوابگاه شریف این گونه است، درحالی که این گونه نیست دانشجویان دانشگاه شریف بهترین دانشجویان کشور هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: به صورت اخلاقی درخواست کردیم قلیان ها را تحویل دهند تا اثر بد در خوابگاه نگذارد، اگر این کار را انجام ندهند به کمیته انظباطی فراخوانده و واولین کار اخراج از خوابگاه است و ممکن است مسایل آموزشی انها هم زیر سئوال رود.

دانشگاه صنعتی شریف داری 11 خوابگاه، و چهار هزار دانشجو است که دارای دو خوابگاه ویژه دانشجویان متاهل، پنج خوابگاه ویژه دانشجویان پسر مجرد و 4 خوابگاه ویژه دانشجویان دختر است.


کد مطلب: 14597

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/14597/اخراج-دانشجویان-خوابگاه-صورت-عدم-جمع-آوری-قلیان-موعد-مقرر

میگنا
  https://www.migna.ir