کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانش آموز ملایری، همکلاسی اش را با چاقو کشت

14 آبان 1391 ساعت 4:46


فرمانده انتظامي شهرستان ملاير گفت: درگيري دو دانش آموز ملايري در يکي از هنرستان هاي اين شهر، منجر به مرگ يکي از آنها شد.

به گزارش مهر، سرهنگ ابراهيم سعيدي افزود: نهم آبانماه سال جاري، ساعت 12:50 دقيقه پس از اعلام پليس 110، مطلع شديم که در يکي از هنرستان هاي پسرانه ملاير درگيري بين دو دانش آموز رخ داده است.

وي اظهار داشت: بلافاصله ماموران نيروي انتظامي به محل اعزام شدند و در بررسي هاي به عمل آمده، مشاهده شد که دو دانش آموز با هم درگير و يکي از آنها مصدوم شده که فورا توسط اورژانس به بيمارستان امام حسين(ع) ملاير انتقال داده مي شود.

وي ادامه داد: متاسفانه به دليل خونريزي و عميق بودن جراحت، دانش آموز مصدوم فوت مي کند.

سعيدي بيان داشت: دانش آموز ضارب (محسن س) 16 ساله و دانش آموز مضروب (مصطفي الف) 18 ساله و همکلاسي بوده اند که به گفته شاهدان عيني، دانش آموز ضارب با استفاده از چاقو به گردن همکلاسي خود ضربه هايي وارد مي کند.

فرمانده انتظامي ملاير گفت: مشاجره اين دو همکلاسي از کلاس درس آغاز شده و سپس در محيط مدرسه هنگام زنگ تفريح به درگيري سخت کشيده مي شود و در نهايت يکي از آنها بر اثر ضربات چاقو فوت مي کند.

سعيدي اضافه کرد: در حال حاضر، دانش آموز ضارب متواري است.  
ميگنا : ضروري است دو مهارت حل مساله و مهارت كنترل خشم از اصول دهگانه مهارت هاي زندگي به همه دانش آموزان به ويژه در مدارس پسرانه توسط مشاوران مدارس آموزش داده شود تا شاهد همچين وقايع تلخي نباشيم .


کد مطلب: 15035

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/15035/دانش-آموز-ملایری-همکلاسی-چاقو-کشت

میگنا
  https://www.migna.ir