کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خروج دانشگاههای غیرانتفاعی بی کیفیت از گردونه فعالیت

19 آبان 1391 ساعت 16:58



سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم با اشاره به خروج دانشگاههای غیردولتی بی کیفیت از گردونه فعالیت به زمان رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی غیرانتفاعی اشاره کرد.

به گزارش مهر، رضا عامری در حاشیه گردهمایی معاون آموزشی در دانشگاهها با اشاره به نتایج رتبه بندی نظارت و ارزیابی گفت: تامین ردیفهای استخدامی و افزایش سهمیه بورس در مناطق محروم و دانشگاههای نوپا از مهمترین تاکیدات معاونان آموزشی دانشگاهها در این گردهمایی بود.

وی همچنین درباره نظارت و ارزیابی دانشگاههای غیردولتی در پاسخ به سوال مهر درباره تجمیع این دانشگاهها، اظهار داشت: افزایش کیفیت در این دانشگاهها به معنای تجمیع نیست بلکه موسسات غیردولتی در صورت نداشتن حداقلها، محدود و از گردونه فعالیت حذف می شوند.

سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی دانشگاهها با اشاره به رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی با اعلام این خبر که رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی تا پایان سال جاری صورت خواهد گرفت، ادامه داد: در این رتبه بندی لازم است که زیرنظامها با خودشان مقایسه شوند و دانشگاهها باید تلاش کنند شاخصهای بهتری کسب کنند، از سوی دیگر داوطلبان امکان انتخاب با کیفیت ترین دانشگاههای غیردولتی را خواهند داشت.



کد مطلب: 15108

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/15108/خروج-دانشگاههای-غیرانتفاعی-بی-کیفیت-گردونه-فعالیت

میگنا
  https://www.migna.ir