کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرطرفدارترین دانشگاه‌های مجازی جهان

21 دی 1391 ساعت 11:41


روزنامه بهار اسامی پرطرفدارترین دانشگاه مجازی را منتشر کرد.



پرطرفدارترین دانشگاه‌های مجازی جهان:

دانشگاه فینیکس phoenix.edu

این مرکز آموزشی 23 رشته مختلف در سطوح لیسانس و فوق‌لیسانس در زمینه‌های پرستاری، حقوق جزایی، بازاریابی و آموزش‌وپرورش ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این دانشگاه دوره‌های کوتاه‌مدتی را به همراه گواهی ارائه می‌کند. پرطرفدارترین رشته‌های این مرکز عبارتند از فناوری بازرگانی، آموزش‌وپرورش و بهداشت و درمان. این دانشگاه پرطرفدارترین دانشگاه مجازی به گواه موتورهای جست‌وجوگر و البته دانشجویان فارغ‌التحصیل در دنیاست و برای دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی‌اش گواهی معتبری به دانشجویان ارائه می‌کند.



دانشگاه آیو auiu.ebu

در حال حاضر رشته‌های آنلاین مدیریت مراکز درمانی، امور اداری و مرتبط با بازرگانی، توسعه شاخه‌های مربوط به روان‌شناسی سازمانی، بازاریابی، فناوری اطلاعات و زیرشاخه‌های آن، ارتباطات دیداری، حقوق جزایی و وکالت و همچنین تعلیم و تربیت از رشته‌هایی مهمی هستند که در این دانشگاه برای دانشجویان علاقه‌مند ارائه می‌شوند.



دانشگاه والدن www.walden.edu

دانشگاه والدن 24 رشته مختلف آنلاین است. رشته بازرگانی و امور اداری تنها رشته لیسانس این دانشگاه است. تمامی رشته‌ها مانند بهداشت عمومی، بازاریابی، روان‌شناسی، علوم انسانی و سایر رشته‌ها در سطح فوق‌لیسانس ارائه می‌شوند.



دانشگاه ریلند umuc.ebu

از معتبرترین و قدیمی‌ترین دانشگاه‌هایی است که در سیستم مجازی تاسیس شده است و تا به حال 23رشته مختلف در مقطع لیسانس بدون نیاز به دانشنامه، 43رشته در مقطع لیسانس با دانشنامه، 38 رشته در مقطع فوق‌لیسانس و رشته مدیریت را در مقطع دکترا ارائه کرده است. اما همه واحدها در این دانشگاه به‌صورت آنلاین نیست و برای گذراندن تعدادی از آن‌ها دانشجویان مجبورند که در سر کلاس‌ها حاضر شوند.


کد مطلب: 16136

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/16136/پرطرفدارترین-دانشگاه-های-مجازی-جهان

میگنا
  https://www.migna.ir