کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش

اولویت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اعلام شد

خبرگزاری فارس , 13 ارديبهشت 1392 ساعت 21:50

مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش به اولویت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان در مدارس از ۱۵ خرداد امسال آغاز می‌شود.


قاسم مستقیم، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس به اولویت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس برای سال تحصیلی 93ـ92 اشاره کرد و اظهار داشت: در ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس، اولویت اول «محل سکونت» است و باید محل سکونت دانش‌آموز در نزدیکی مدرسه ثبت‌نام باشد.
وی، اولویت دوم را در ثبت‌نام دانش‌آموزان، محل کار والدین ذکر کرد و افزود: در صورتی که والدین بخواهند فرزندشان در نزدیکی محل کار آنها تحصیل کند، این امکان وجود دارد اما باید در نظر داشته باشند که اولویت دوم ما محل کار است. مستقیم با بیان اینکه ثبت‌نام‌ها در مدارس از 15 خرداد ماه آغاز می‌شود و تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: اخذ وجه به جز هزینه کتاب برای دبستانی‌ها و بیمه، ممنوع است.
وی تأکید کرد: ثبت‌نام پایه‌های اول دبستان، اول راهنمایی (اول «متوسطه اول») و اول دبیرستان (اول «متوسطه دوم») با حضور والدین در مدارس انجام می‌شود اما برای ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه نیاز به حضور والدین و دانش‌آموزان نیست و مدیران مدارس ثبت‌نام را انجام می‌دهند.


کد مطلب: 17368

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/17368/اولویت-ثبت-نام-دانش-آموزان-مدارس-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir