کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون آموزش متوسطه شهر تهران :

انتشار کارنامه‌های تمام شرکت کنندگان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) و مدارس نمونه دولتی

خبرگزاری فارس , 27 خرداد 1392 ساعت 21:43

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال در کارنامه تمام شرکت‌کنندگان آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی، پاسخ‌نامه اسکن‌شده آنها و پاسخ‌نامه صحیح قابل مشاهده است.


به گزارش میگنا محمود حسینی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کارنامه‌های تمام شرکت کنندگان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) و مدارس نمونه دولتی هفته اول تیرماه در سایت www.tedu.ir قابل مشاهده است.
وی ادامه داد: امسال در کارنامه تمام شرکت کنندگان، پاسخ‌نامه اسکن شده آنها و پاسخ‌های نامه صحیح قابل رؤیت است و افراد با مراجعه به سایت می‌توانند درباره نحوه پاسخگویی خود قضاوت کنند.

حسینی به رمان اعلام اعتراض‌ها نیز اشاره کرد و گفت: نتایج اعتراض شرکت کنندگان نیز همان هفته اول تیرماه در کارنامه قابل مشاهده است. وی اضافه کرد: حدود 18 هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی شهر تهران پذیرفته شده‌اند و تمام تلاش خود را به‌کار گرفتیم تا حق هیچ‌کس تضییع نشود.

به گزارش فارس، آزمون ورودی مدارس متوسطه استعدادهای درخشان (سمپاد) و دبیرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی 19 اردیبهشت و آزمون ورودی مدارس راهنمایی استعدادهای درخشان و نمونه دولتی 20 اردیبهشت ماه 92 به طور همزمان در سراسر کشور برگزار ‌شد و نتایج این آزمون‌ها در تهران، هفتم خرداد ماه اعلام شد.
83 هزار دانش‌آموز در تهران شامل 43 هزار دانش‌آموز متقاضی ورودی به مدارس راهنمایی و 40 هزار دانش‌آموز متقاضی ورود به مدارس متوسطه استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در این آزمون‌ها شرکت کردند.


کد مطلب: 18064

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/18064/انتشار-کارنامه-های-تمام-شرکت-کنندگان-آزمون-ورودی-مدارس-استعدادهای-درخشان-سمپاد-نمونه-دولتی

میگنا
  https://www.migna.ir