کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انجام رتبه بندي واحدهاي دانشگاه آزاد با ساير دانشگاه ها

17 مهر 1392 ساعت 13:41

رتبه بندي واحدهاي دانشگاه آزاد همسان با ساير دانشگاه ها انجام شد.


جعفر مهراد، رئيس مركز منطقه اي ISC در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: رتبه بندي واحدهاي دانشگاه آزاد همسان با ساير دانشگاه ها پس از طي فرآيند ارزيابي در كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي و تصويب و ابلاغ و سپس ارزيابي فرهنگي و علمي از سوي هيئت نظارت وابسته به دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي صورت مي گيرد.
وي افزود: هم اكنون دانشگاه آزاد موظف شده تا گسترش رشته هاي موضوعي و تأسيس دوره هاي تحصيلي آن بر حسب موارد از سوي وزارت علوم تحقيقات و فناوري و وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشكي انجام گيرد.
وي افزود: نتايج گزارش هايي كه در هيئت نظارت و ارزيابي فرهنگي و علمي تهيه شد در شورايعالي انقلاب فرهنگي تصويب و براي اجرا به دانشگاه آزاد ابلاغ مي شود.
مهراد تصريح كرد: از مواردي كه جزء مصوبات شورايعالي انقلاب فرهنگي است، مي توان به نظارت و مرجع سياستگذار يكپارچه براي گسترش رشته هاي تحصيلي در دانشگاه آزاد و هيئت امنايي شدن اين دانشگاه اشاره كرد.
وي خاطرنشان كرد: طبق مصوبه و از سال 1382 تاكنون وزارت علوم تحقيقات و فناوري و وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشكي در مورد گسترش كمي رشته ها و دوره هاي تحصيلي در اين دانشگاه اقدام مي كند.


کد مطلب: 19820

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/19820/انجام-رتبه-بندي-واحدهاي-دانشگاه-آزاد-ساير

میگنا
  https://www.migna.ir