کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرگ دردناک پنج معلم بر اثر سانحه تصادف+عکس

16 آذر 1392 ساعت 22:02

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از مرگ پنج معلم بر اثر سانحه تصادف در محور ارتباطی لردگان به بروجن خبر داد.


میگنا: رییس مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از مرگ پنج معلم بر اثر سانحه تصادف در محور ارتباطی لردگان به بروجن خبر داد.

فرامرز شاهین با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 10 و 30 دقیقه صبح جمعه، 15 آذر یک دستگاه خودرو پژو در محور ارتباطی بروجن به لردگان با یک دستگاه مینی بوس تصادف کرد و در این سانحه چهار سرنشین پژو در دم جان باختند.

وی خاطرنشان کرد: یک تن از سرنشینان خودرو پژو نیز با کمک پرسنل اورژانس به بیمارستان شهدای لردگان منتقل شد ولی به دلیل شدت جراحات، جان خود را از دست داد. محور بروجن- لردگان حادثه‌خیزترین محور استان چهارمحال و بختیاری است که همواره حادثه آفرین می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان، صبح ديروز جمعه 15 آذرماه، پنج نفر از فرهنگيان آموزش و پرورش منطقه خانميرزا كه قصد شركت در مراسم ترحيمي در روستاي بردبر لردگان داشتند و سرنشين يك دستگاه ماشين پژو بودند در برخورد با يك دستگاه ميني بوس در جاده لردگان ، دچار سانجه تصادف شدند و متاسفانه همه سرنشینان دعوت حق را لبيك گفتند.
 
اسامي معلمان زنده ياد به اين قرار است:
آقايان مهرداد صيدالي مدير مدرسه فن آوران روستاي جوانمردي
رسول صيدالي مدير هنرستان كشاورزي ده صحرا
علي نجات عليپور مدير مجتمع باقرالعلوم جوانمردي
حافظ صيدالي و مرتضي صيدالي بازنشستگان آموزش و پرورش.
 
سایت میگنا، ضمن همدردي با خانواده، دوستان و بستگان آن روان شادان اين ضايعه را به ايشان و فرهنگيان آموزش و پرورش منطقه خانميرزا و به ويژه دانش آموزان آنها كه ضايعه اي جبران ناپذير را تحمل مي كنند، تسليت مي گويد.
مراسم تشييع پيكر و خاكسپاري اين معلمان زنده نام صبح روز شنبه 16 آذرماه در شهر آلوني برگزار گردید.


کد مطلب: 20775

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/20775/مرگ-دردناک-پنج-معلم-اثر-سانحه-تصادف-عکس

میگنا
  https://www.migna.ir